سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از تخفیف ۵۰ درصدی بهره مند می‌شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، رازانی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان نیز گفت:لرستان دارای ۲۵ شهرک و ناحیه صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی است که از این تعداد ۱۸ ناحیه فعال است.

رازانی افزود:طی دو سال گذشته سه ناحیه صنعتی و شهرک از جمله ناحیه صنعتی چمن سلطان الیگودرز به شهرک‌های صنعتی استان افزوده شده است.

رسولیان، معاون وزیر صمت در بازدید از شهرک و نواحی صنعتی الیگودرز گفت:افرادی که در مناطق محروم سرمایه گذاری کنند از ۵۰ درصد تخفیف واگذاری زمین بهره مند می‌شوند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی هم گفت:باید تلاش کنیم موانع زیرساختی ناحیه چمن سلطان و شهرک صنعتی الیگودرز و نیز موانع موجود در مسیرسرمایه‌گذاری استان برداشته شود.

محمد خدابخشی با تاکید بر فراهم کردن زیر ساخت‌های چمن سلطان و شهرک‌های صنعتی الیگودرز گفت: باید با برنامه ریزی مناسب تا ۲۰ سال آینده زمین و زیرساخت را برای سرمایه گذاران فراهم کنیم.

خدابخشی افزود: برای شرکت‌های دانش بنیان هم سوله‌ها و کارگاه‌هایی ساخته می‌شود تا با شرایط مناسب به افراد دارای ایده واگذار شود تا در شهرک‌های صنعتی به محصول تبدیل شود.

انتهای پیام/ب

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.