فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: مراقبت از محدودیت‌های کرونایی در کشور به نحو مطلوب در حال انجام است و پلیس تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به خوبی اجرا شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که به بوشهر سفر کرده است، در نشست با آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، بیان کرد: مراقبت از محدودیت‌های مورد نظر ستاد ملی مبارزه با کرونا در شهر‌های کشور به نحو مطلوب در حال انجام است و پلیس تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا مصوبات این ستاد به خوبی اجرا شود.

او با اشاره به اینکه نیروی انتظامی توانست در سال ۱۳۹۹ بیش از ۷۰ میلیون خدمت به مردم ارائه دهد، افزود: نیروی انتظامی با راه اندازی قرارگاه نوروزی و امام رضا (ع) از ۲۵ اسفند سال ۹۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ برای انجام ماموریت‌ها در ایام نوروز به صورت آماده باش بود.

فرمانده ناجا با ابراز امیدواری برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: در اجرای ماموریت‌ها و ارائه خدمت به مردم توفیقات بسیار خوبی داشتیم، البته در بعضی از خدمت رسانی‌ها اشکالاتی وجود دارد که باید برطرف شود و خدمات به نحو شایسته‌تر و مطلوب‌تر به مردم ارائه شود.

اشتری عنوان کرد: یکی از دلایل موفقیت نیروی انتظامی در عرصه خدمت رسانی و تامین امنیت، کارکنان و فرماندهان انقلابی است که با روحیه مردمی و ولایت پذیری در بدنه ناجا خدمت می‌کنند.


بیشتر بخوانید 


او با تاکید بر اینکه طبق بررسی‌ها نیروی انتظامی در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار است، ادامه داد: اعتماد و پشتوانه مردم برای ما سرمایه ارزشمندی است که باید همواره حفظ شود.

این مقام ارشد پلیس، با اشاره به امنیت مطلوب و مثال زدنی حاکم بر کشور گفت: امنیت محصول تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و به برکت خون شهدا، ایثارگری دلسوزان نظام اسلامی و پشتوانه مردم به دست آمده است و همه ما باید قدردان این نعمت ارزشمند باشیم.

اشتری بیان کرد: ما خودمان را مدیون خون شهدا، تدابیر رهبری، همکاری و همراهی مردم می‌دانیم.

او با تاکید بر اینکه دشمنان ما با تمام وجود به میدان آمده اند، عنوان کرد: اگر بتوانیم با مدیریت صحیح و جهادی نقاط ضعف‌ و آسیب‌ها را برطرف کنیم، آن‌ها هیچ نقطه قوتی در برابر ما ندارند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین با بیان اینکه نظم و امنیت مطلوبی در استان بوشهر برقرار است، گفت: این استان در چند سال گذشته با همت همکاران و مدیریت خوب سردار خلیل واعظی فرمانده انتظامی استان، با افزایش پیشگیری و کاهش وقوع جرایم روبه رو بوده است.

یکی از ارکان قدرت یک نظام مدیریت قوی امنیت است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر بوشهر نیز با قدردانی از خدمات نیروی انتظامی، گفت: یکی از ارکان قدرت یک نظام مدیریت قوی امنیت است، اگر در یک جامعه امنیت پنهان و پیدا دچار بحران شود به طور قطع تمامی مولفه‌‌های دیگر مثل حوزه صنعت و تجارت دچار توقف و پسرفت می‌شود.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در همه ابعاد خدمت رسانی، برقراری نظم و امنیت مجری توانمندی بوده است.

او با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب می‌خواهند تا می‌توانند فضای ایران را ناامن کنند، ادامه داد: برخی عوامل که به دنبال ناامنی و وقوع جرم هستند داخلی و برخی خارجی هستند و وجود نیروی انتظامی در این شرایط ضرورت مضاعف پیدا می‌کند.

امام جمعه بوشهر، این استان را با توجه به ۹۳۶ کیلومتر مرز دریایی و داشتن لقب پایتخت انرژی ایران استانی ویژه خواند و عنوان کرد: مجموعه این امور و ظرفیت‌های اقتصادی، امنیتی سیاسی و فرهنگی استان، ظرفیت خیلی مهمی است که نقش نیروی انتظامی را در عرصه‌های مختلف ماموریتی تاثیر گذار می‌کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.