هم زمان با ماه مبارک رمضان ۸۰ نفر از زندانیان قم به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از دادگستری قم، هم زمان با ماه مبارک رمضان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین مظفری، رئیس کل دادگستری استان، حجت الاسلام والمسلمین غریب، دادستان دادسرای عموم و انقلاب و رنجبر ،مدیر کل زندان‌های ق، ۸۰ نفر از زندانیان استان آزاد شدند.

در این مراسم که ساعتی قبل از افطار انجام شد، حجت الاسلام والمسلمین مظفری،رئیس کل دادگستری قم بیان کرد: با  تأکید بر نظر رئیس قوه قضائیه مبنی بر این که افرادی که زندان بودنشان تأثیری ندارد و آزادی آن‌ها خللی در امنیت جامعه ایجاد نمی‌کند باید به طرق مختلف از زندان‌ها آزاد شوند؛ یکی از این راه‌ها اعطای مرخصی پایان حبس به زندانیان واجد شرایط است و با این امتیاز، ساعتی قبل از افطار ۸۰ نفر از زندانیان قم از زندان آزاد و به آغوش خانواده خود برگشتند.

او افزود: پایش و غربالگری این افراد از سوی شورای طبقه بندی زندان‌ها در حال انجام است و سعی بر این است در طول ماه مبارک رمضان باز هم شاهد این‌گونه آزادی‌ها باشیم به ویژه در شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) و عید سعید فطر با تلاشی که صورت می‌گیرد تعداد بیشتری از زندانیان آزاد شوند.

گفتنی است در این آیین زندانیان با اهدای شاخه گل و بدرقه از زیر قرآن کریم متعهد شدند که دیگر مرتکب جرمی نشوند و سعی کنند زندگی خود را از نو بسازند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.