ژاوی: مسابقه فردا سرنوشت ۲ تیم را در لیگ قهرمانان آسیا مشخص خواهد کرد

سرمربی تیم فوتبال السد قطر درباره مسابقه تیم خود مقابل فولاد ایران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ژاوی هرناندز سرمربی تیم فوتبال السد قطر در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی مقابل فولاد ایران در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: مسابقه بسیار سخت و پیچیده‌ای در مقابل تیم فولاد در انتظار ما است. ما در اولین تقابل مقابل آن‌ها اذیت شدیم و آن‌ها در حمله خطرناک هستند. ما برای ارائه بهترین‌ها آماده هستیم، این یک مسابقه تعیین کننده و نهایی برای ما است و سرنوشت ۲ تیم را در گروه D مشخص خواهد کرد.

ژاوی ادامه داد: ما برای این بازی انگیزه بالایی داریم و همه بازیکنان تیم مشتاق پیروزی هستند، همه در تیم می‌دانند که این مسابقه فینال است و ما برای آن تلاش می‌کنیم. ما باید با اشتیاق، قدرت و انرژی در مقابل تیم قدرتمندی بازی کنیم و باید ۱۰۰ درصد توان خود را برای پیروزی ارائه دهیم.

ژاوی درباره فاصله کم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما هر ۳ روز بازی می‌کنیم و این از همان روز اول مسابقات روی همه تیم‌ها فشار زیادی ایجاد می‌کند و زمان بندی مسابقات مخصوصا در ماه رمضان کار آسانی نیست، اما ما باید برای آن آماده باشیم. رقابت شدیدی بین همه تیم‌ها وجود دارد و ما همه شانس‌های لازم را برای صعود داریم، به خصوص که به خودمان اعتماد داریم و می‌توانیم به این مهم برسیم. ما فقط باید روی عملکرد خودمان تمرکز کنیم و به نتایج دیگران نگاه نمی‌کنیم و این خود ما هستیم که موقعیت خود را در گروه تعیین خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار