هفته سی و چهارم لیگ فوتبال فرانسه با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه ) عصر امروز با برگزاری ۵ دیدار از ساعت ۱۷:۳۰ و به صورت همزمان پیگیری شد.

نیس ۳ - مون پلیه یک

گل‌های این بازی را بودایی، تودیبوی و مائوریس به ترتیب در دقایق ۶، ۳۹ و ۴۰ برای تیم نیس به ثمر رساندند و تک گل تیم مون پلیه را نیز لابرد در دقیقه ۴ این بازی به ثمر رساند.

تیم نیس با پیروزی در این بازی با ۴۶ امتیاز به رتبه نهم جدول لوشامپیونه صعود کرد و تیم مون پلیه نیز با ۴۸ امتیاز در رتبه هشتم جدول باقی ماند.

استراسبورگ یک - نانت ۲

گل‌های این بازی را کاستیلتو و بلاس در دقایق ۵۳ و ۷۶ برای تیم نانت و آخورکه در دقیقه ۴۳ برای تیم استراسبورگ به ثمر رساندند. تیم نانت با ۳ امتیاز این بازی و با ۳۱ امتیاز در رتبه هجدهم جدول لوشامپیونه قرار گرفت و تیم استراسبورگ نیز با ۳۷ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول باقی ماند.

رن ۵ - دیژون یک

گل‌های این مسابقه پر گل را تریر ۲ بار در دقایق ۱۶ و ۷۱، تایت، نماسی و گیلنر به ترتیب در دقایق ۷۲، ۸۱ و ۹۱ برای تیم رن به ثمر رساندند. تک گل تیم دیژون را نیز بنزیا از روی نقطه پنالتی و در دقیقه ۹ به ثمر رساند.

تیم رن با پیروزی در این بازی با ۵۴ امتیاز در رتبه هفتم جدول لوشامپیونه باقی ماند و تیم انتهای جدولی دیژون نیز با ۱۸ امتیاز در رتبه بیستم جدول باقی ماند.

لانس ۲ - نیم المپیک ۱

گل‌های این بازی را گاناگو و هایدارا در دقایق ۱۷ و ۷۶ برای تیم لانس و فرهت از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۵۷ برای تیم نیم المپیک به ثمر رساندند. تیم لانس با پیروزی مقابل تیم انتهای جدولی نیم المپیک با ۵۶ امتیاز به رتبه پنجم جدول لوشامپیونه صعود کرد. تیم نیم المپیک نیز با ۳۱ امتیاز در رتبه نوزدهم جدول باقی ماند.

لوریان ۴ - بوردو یک

گل‌های این بازی را برای تیم لوریان ویسا در دقیقه ۱۸ و موفتی ۳ بار در دقایق ۲۰، ۴۳ و ۸۰ به ثمر رساندند و تک گل تیم بوردو را نیز سیسوکو در دقیقه ۸۴ به ثمر رساند.

تیم لوریان با ۳ امتیاز این بازی کمی خود را از انتهای جدول لوشامپیونه جدا کرد و اکنون با ۳۵ امتیاز در رتبه هفدهم لیگ فوتبال فرانسه قرار گرفت و تیم بوردو نیز با ۳۶ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار