توزیع بسته‌های کمک‌ معیشتی بین نیازمندان در آبادان

مسئول بسیج سازندگی ناحیه آبادان گفت:به همت خیرین و گروه‌های جهادی بسته‌های کمک معیشتی و نان در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،اولاد باغی مسئول بسیج سازندگی ناحیه آبادان گفت: به همت خیرین روستای سادات و گروه جهادی مزین به نام شهید سید محمد امین موسوی ثبت شده در سامانه اطلس جهادی و زیر مجموعه پایگاه شهدای سادات مستقر در مسجد امام حسین (ع) تعداد ۱۲۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ هزار تومان برای هر بسته شامل برنج، شکر، رب گوجه فرنگی، چای، روغن، ماکارونی و حبوبات و... تهیه شد.

او افزود: این بسته‌ها بین نیازمندان سازماندهی شده در بانک اطلاعاتی محرومین توزیع گردید و در ادامه ماه مبارک رمضان و به ویژه رزمایش سراسری به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، بسته‌های معیشتی دیگری با همکاری خیرین محلات مختلف در روستا‌ها توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه آبادان اضافه کرد: جهادگران بسیجی سازماندهی شده در گروه جهادی شهید خالدی زیرمجموعه پایگاه حضرت سمیه علی‌ها السلام، هر ده روز در ماه مبارک رمضان. ۶۰۰ بن نان را بین نیازمندان توزیع می‌کند تا با استفاده از آن‌ها از نانوایی‌های محله خود نان رایگان دریافت کنند تا این قشر نیازمند نیز بتوانند با خیال آسوده‌تر به مهمانی بروند و از شیرینی ماه بهار قرآن لذت ببرند.

او با بیان اینکه امید است در قالب رزمایش «شهید حاج قاسم سلیمانی» و با هدف دستگیری از فقرا و نیازمندان و متضررین ناشی از شیوع ویروس منحوس کرونا، بیش از پیش شاهد کمک‌های مردمی در این زمینه باشیم، افزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اقشار جامعه دچار مشکلات اقتصادی شده‌اند که باید با همیاری و همکاری گسترده‌تر به یاری آن‌ها بشتابیم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.