برای نمایش شکوفه‌های رنگارنگ در بهار، در حیاط خانه خود درختانی زیبا با گل‌های صورتی و سفید بکارید.

به گزارش خبرنگار  حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی در حیاط خانه خود درختانی زیبا با گل‌های صورتی و سفید می‌کارید، هوای بهار از رایحه شیرین گل‌های دوست داشتنی پر می‌شود. این درختان نه تنها زیبا به نظر می‌رسند، بلکه تعداد زیادی از پرندگان حیاط خانه نیز جذبشان می‌شوند.

در اینجا شش درخت بهاری که در آن‌ها گل‌های صورتی و سفید شکوفه می‌زند را معرفی می‌کنیم.

۱- ماگنولیا

شکوفه‌های زرق و برق دار در رنگ‌های سفید، صورتی، زرد و بنفش براق که باید در آفتاب کاشته شوند.  تقریباً در هر منطقه یکی از این درختان وجود دارد. از ماگنولیای ستاره‌ای در شمال سرد گرفته تا مگنولیای شامپاکا در جنوب خوش آب و هوا و مگنولیا‌های بشقابی در بین این دو نقطه.

۶ درخت با گل‌های صورتی و سفید در بهار

۲- لاویس آملانچی

لاویس آملانچی یک گونه از گیاهان زغال اخته برگ‌ریز است که به دلیل اندازه‌ی متوسطش و توانایی رشد و ایستادگی در برابر آفتاب محبوب است.  این یک درخت خاص با چهار فصل زیبایی است. شکوفه‌های بهاری که به میوه‌های خوراکی قرمز بنفش تبدیل می‌شوند، برگ‌های سبز رنگی که نارنجی و قرمز می‌شوند و پوست نقره‌ای صاف که در زمستان برق می‌زند.

۶ درخت با گل‌های صورتی و سفید در بهار

۳- ارغوان شرقی

شکوفه‌هایی نازک پیش از ظاهر شدن برگ‌های قلبی شکل این درخت، به طرز چشمگیری از شاخه‌های این بومی آمریکای شمالی آویزان است. این درخت به دلیل اندازه کوچکش مناسب بیشتر حیاط‌ها است.

۶ درخت با گل‌های صورتی و سفید در بهار

۴- شکوفه گیلاس  ژاپنی

ممکن است هر بهار با دیدن عکس‌های درخت گیلاس در واشنگتن حسرت بکشید، اما می‌توانید خودتان نیز آن را بکارید. یک مکان در آفتاب کامل انتخاب کنید و بکارید. این درختان زرق و برق دار با گل‌های صورتی میوه‌هایی باب میل پرندگانی مانند سینه سرخ، سهره کاکل قرمز و مومبال تولید می‌کنند.

۶ درخت با گل‌های صورتی و سفید در بهار

۵- کورنوس فلوریدا

گل‌هایی با عرض ۴ اینچ، شاخه‌های بهاری این درخت آمریکای شمالی و آسیایی را شکوفا می‌کنند. pH خاک خود را قبل از کاشت آزمایش کنید، زیرا بهترین نتیجه را در خاک اسیدی می‌دهد. علاوه بر گل‌های زیبا و بهاری و رنگ پاییزی برگ‌ها، میوه‌های قرمز رنگارنگی که توسط این درخت تولید می‌شوند توسط پرندگان قلع و قمع می‌شوند.

۶ درخت با گل‌های صورتی و سفید در بهار

۶- درخت حاشیه سفید

درخت حاشیه با گلبرگ‌های سفید بند دار بومی جنوب پنسیلوانیا، به صحنه بهار می‌ریزد. این گلبرگ‌ها در گروه‌های کوچک متصل شده در بالا مانند منگوله نگه داشته می‌شوند. این درخت در میان درختانی که دارای گل‌های سفید هستند در بهار نگهداری می‌شود، اما یکی از سازگارترین آن‌هاست. علاوه برآن، درختان ماده‌شان میوه‌های آبی رنگ تولید می‌کنند که پرندگان آن‌ها را دوست دارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام، از درختان زیبای بومی هم بگویید
آخرین اخبار