محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در گفتوگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شنیدهها حاکی از آن است که بخش خصوصی قرار است برای خرید اتوبوس جدید و نوسازی شده اقداماتی انجام دهد، آیا تایید میکنید؟ اظهار کرد: این موضوع هنوز به بنده از سوی شهرداری و شورای شهر ابلاغ نشده، اما خرید اتوبوس با همکاری بخش خصوصی در برنامههای ما است.
وی با اشاره به آخرین وضعیت خرید اتوبوسهای برقی برای پایتخت، تصریح کرد: فرآیند خرید این اتوبوسها در حال انجام است و امیدواریم تا قبل از پایان شهریورماه، حدود ۲۵ دستگاه اتوبوس برقی وارد کشور شود.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی پایتخت درباره اتوبوسهای ویژه بانوان، گفت: این طرح را ما به صورت آزمایشی اجرا کردیم که بخشی از خانمها استقبال کردند، اما برخی دیگر بازخورد منفی داشتند و مدعی بودند که چرا تبعیض جنسیتی برقرار کردید؟ اما این در حالی است که ما برای رفاه آنها دست به انجام چنین اقدامی زدیم البته این کار در برخی کشورهای اروپایی انجام میشود.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/
شاید از شهرستان اومده باشند مسیر بلد نباشم بخوان که با هم برن
در اینجا بجز سه چهار تا مسیر قدیمی اصلا اتوبوس شرکت واحد برای سفر درون شهری معنی نداره ...
اسنپ و آژانس و تاکسی، وسیله اصلی حمل و نقل عمومی در رشت محسوب میشوند
ترموا و مترو که هیییییییچ کس به فکرش نیست...
اکثر مردم مجبورند تک سرنشین سفر کنند...
شما بگید سرانه تعداد اتوبوس در یک کلانشهری مثل رشت و تعداد مسیرهای حمل مسافر و تعداد پایانه های درون شهری باید چند تا باشه؟ الله اعلم
هنوووووز مانند بیست سال پیش، چهار تا مسیر دارند که ابتدا و انتهایش به میدان شهرداری (پیاده راه فرهنگی) منتهی میشود،
البته اون موقع میدان شهرداری ، پیاده راه نشده بود که مردم مجبور باشند برای تعویض خط اتوبوس ، حدود یک کیلومتر پیاده بروند مثلا از میدان دکترحشمت واقع در خیابان امام تا سه راه معلم واقع در خیابان سعدی ...
از ظرفیت های داخلی استفاده کنید