شب گذشته شهر زیبا، میزبان اسماعیل قادرزاده و همسرش خانم امین پور بود که پس از سختی های بسیار به هم رسیده اند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برنامه «شهر زیبا» ویژه‌برنامه افطار شبکه پنج سیماست که در ماه مبارک رمضان با اجرای مصطفی امامی روی آنتن می‌رود.

شب گذشته شهر زیبا میزبان اسماعیل قادرزاده و همسرش خانم امین پور بود. قادرزاده درباره قصه زندگی اش گفت: متولد سردشت آذربایجان غربی هستم و یک خواهر دارم. پدرم در جوانی تاجر بود و در رفت و آمد بین عراق و ایران با یک دختر در کردستان عراق ازدواج کرد.

وی افزود: در ۷ شهریور ۶۶ شهر سردشت توسط صدام بمباران شد و پدرم درگیر بیماری می‌شود و همچنان تا امروز هم وضعیت وخیمی را دارد. از ناحیه ریه و چشم آسیب شدیدی دیده است.

وی توضیح داد: من سال ۹۳کارشناسی علوم آزمایشگاهی گرگان قبول شدم. جایی که ۱۲۰۰ کیلومتر دور از خانواده بود اما به خاطر کسب تحصیل و آینده‌ای بهتر همان سال ۹۳ خانواده من را همراهی کردند تا مسیر موفقیت را طی کنم. سال ۹۶ در بیمارستانی در گرگان مشغول به کار شدم و تا اواخر سال ۹۸ و اوایل کرونا در بیمارستان صیاد مشغول کار بودم؛ اما از سال ۹۹ در بیمارستان قلب استان گلستان در آزمایشگاه بیمارستان مشغول هستم.

قادرزاده درباره شرایط شیوع کرونا گفت: ویروس کرونا تغییرات و استرس‌ها را بیشتر کرد، به خاطر اینکه پدرمان شیمیایی شدند اضطرابم بیشتر شد چراکه اوایل با خانواده دیدار داشتم و از آن استرس ترسیده بودم. خاطرات زیادی درباره کرونا دارم حتی به خاطر کمبود نیرو کادر درمان چندین روز با سرم کار کردم.

وی درباره آشنایی با همسرش گفت: با همسرم هم دانشگاهی بودم، اما در این سال‌ها بعد از دانشگاه همدیگر را ندیدم تا اینکه در یک کارگاه آموزشی او را دیدم.همسرم از ابتدا که من موضوع خواستگاری را مطرح کردم به من گفت باید با خانواده شان مطرح کنم. ابتدا من به پدرم گفتم، پدرم مخالف ازدواج ما بود و دوست داشت من کنارشان باشم. بعد همسرم با مادرشان صحبت کردند آن‌ها هم مخالف بودند. اما من تلاش کردم این اتفاق رخ دهد و الحمدلله نتیجه داد. دو هفته پیش مراسم خواستگاری و دو شب پیش مراسم عقد برگزار کردیم.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار