مسئول شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق از درخشش پایگاه بسیج شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در جشنواره مالک اشتر سپاه استانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،، سیدحجت اله رضوی نسب، مسئول جدید شورای هماهنگی بسیج صنعت آب و برق هدف از تشکیل نشست‌های انسجام بخشی را ایجاد یکپارچگی و هماهنگی بین رده‌های بسیج عنوان کرد و گفت: بسیج صنعت آب و برق همیشه پیشگام در اجرای تفاهم نامه‌ها و دستورالعمل‌های بسیج ادارات بوده و بستر مناسبی را برای همکاری در تبادل تجربیات فراهم کرده است.

او نقش بسیجیان در مدیریت مصرف انرژی و فرهنگ سازی گسترده آن در سال‌های گذشته را یادآور شد و از فرماندهان بسیج ادارات خواست تا همکاری لازم در پیک تابستان را داشته باشند.

رضوی نسب، برگزاری رزمایش مشترک در بخش‌های مختلف، حضور منسجم‌تر اعضا پایگاه در مراسم‌های ملی و مذهبی، انتخاب اعضای شورای پایگاه از بسیجیان متعهد و متخصص، فعال سازی گروه‌های جهادی، راه اندازی صندوق کمک به هموطنان نیازمند، تهیه تجهیزات دفاع از مقر، شناسایی نخبگان بسیجی و ساماندهی اختراعات و ابداعات را برنامه‌های بسیج در سال جاری بیان کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.