رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی از اجرای طرح تام به منظور تامین مالی واحد‌ها و طرح‌های دارای اولویت صنعت و معدن در آذربایجان شرقی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امین زاده رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: طرح تام توجه به تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صمت، بانک صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی (ایمیدرو) وارد مرحله اجرایی شده است.

او گفت:  تسهیلات لازم برای تامین مالی واحد‌ها و طرح‌های دارای اولویت بخش صنعت معدن و تجارت و برای مواردی همچون تکمیل ظرفیت‌های خالی واحد‌های صنعتی منتخب، تعمیق ساخت داخل، فعال سازی واحد‌های راکد، تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیشران و گلوگاهی، توسعه صادرات غیر نفتی، احیاء فعالسازی و توسعه معادن کوچک مقیاس، طرح‌های فناورانه و تامین مالی اصناف در سطح استان آذربایجان شرقی پرداخت خواهد شد.

متقاضیان و فعالان عرصه صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی می‌توانند به منظور استفاده از تسهیلات طرح تام به سامانه https://www.behinyab.ir مراجعه و جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با کارشناسان تسهیلات این سازمان با شماره ۳۵۲۱۱۰۲۱ تماس بگیرند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: سازمان صمت ، طرح تام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.