معاون هماهنگ‌کننده ارتش گفت: نیروی زمینی ارتش تجربه ارزشمندی از دوران دفاع مقدس دارد و از آن برای مقابله با تهدیدات آینده استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی در مراسم تحویل‌دهی و رونمایی از تجهیزات نیروی زمینی ارتش که صبح امروز یکشنبه در سازمان جهاد خودکفایی نزاجا برگزار شد، اظهار کرد: ما به خود می‌بالیم که امروز از جوانان مستعدی برخورداریم که رشته‌های وابستگی به دشمن را با تلاش و خلاقیت و دانش خود از بین برده‌اند.

وی افزود: نیروی زمینی تجربه ارزشمندی از دوران دفاع مقدس دارد و از آن برای مقابله با تهدیدات آینده استفاده می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: امروز نزاجا متوجه تهدیدات آینده نیز هست و ضمن استفاده از تجربیات گذشته، بر تغییرات و تحولات ناشی از گذر زمان نیز واقف است.

امیر سیاری گفت: امروز نیروی زمینی ارتش ابعاد تهدیدات و صحنه تهدیدات نوین را احصا و بر این اساس، سازمان‌های خود را چابک کرده و تیم‌های متحرک هجومی را به وجود آورده است.

وی اضافه کرد: امروز نزاجا قابلیت انعطاف را در سطح نیرو‌ها ایجاد کرده است که رزمایش‌های مختلف برگزار می‌کنند و حرکات نوین و تاکتیک‌های جدید را به نمایش می‌گذارند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش بیان کرد: امروز نیروی زمینی ما ولایتمدار، شهادت‌طلب، تخصص‌محور و انعطاف‌پذیر است و این جای تقدیر از اتاق فکر‌های نزاجا دارد که می‌داند برای تهدیدات آینده باید چه اقداماتی انجام دهد و چگونه بر توان بازدارندگی کشور بیفزاید.

امیر دریادار سیاری اظهار کرد: ارتشی می تواند به خوبی در ماموریت های خود موفق باشد که رشته های وابستگی های خود را به بیگانگان قطع کند، یعنی نیروی انسانی متخصص و تجهیزات را خود تولید کند، امروز نیروی زمینی و ارتش جمهوری اسلامی ایران با استفاده از توانمندی های داخلی کشور و ارتباط با شرکت های دانش بنیان توانسته تجهیزات مورد نیاز خود را تولید کند که موجب افتخار است.

وی افزود: ما امروز با توان داخلی و اعتماد به جوانان گلوگاه ها را از بین برده ایم و به افرادی تودهنی زده‌ایم که می گفتند به شما تجهیزات نمی دهیم.

رئیس ستاد مشترک ارتش با بیان اینکه امروز سامانه فرماندهی نیروی زمینی به خوبی تهدیدات آینده را رصد و تجهیزات مورد نیاز را به خوبی طراحی و تولید می کند، تصریح کرد: تهدیدات در آینده بسیار متفاوت از تهدیدات امروز است و می طلبد که متناسب با این تهدیدات آماده بود و مجهز شد که خوشبختانه نیروی زمینی ارتش بسیار متحرک، توانمند و چابک شده است و با روحیه قوی می تواند پاسخگوی هر تهدیدی باشد.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به رزمایش های ارتش در یک سال اخیر خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می‌داند که هر اقدامی کند به خوبی پاسخش را خواهیم داد و این یعنی توان بازدارندگی و توان بازدارندگی ، تهدیدات را از کشور دور می کند و امنیت پایدار و توسعه پایدار را به دنبال دارد.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: ارتش ، جهاد خودکفایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار