استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای اقدامات اجرایی و عملیاتی عزم جدی داریم، گفت: مهم‌ترین ماموریتی که در شرایط فعلی داریم، تثبیت وضعیت موجود اقتصادی استان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در اولین جلسه ستاد سیاستگذاری تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» که با حضور رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه امام رضا (ع)، رئیس کل دادگستری و مدیران ارشد برگزار شد، گفت: این جلسه در سطح عالی با حضور هیئت رئیسه مدیریتی استان در همه بخش‌های مختلف برگزار شده است.


او با اشاره به کارکرد‌های ستاد سیاستگذاری تحقق شعار سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» افزود: همه بازیگران عرصه اقتصادی و تولیدی استان که در حوزه‌های ماموریتی خود نقش آفرینی دارند، در این ستاد حضور پیدا کرده‌اند. در این راستا نقش نظارتی، راهبری و هماهنگی بین بخش‌ها از وظایف این ستاد است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به عناوین اقتصادی شعار‌های سال طی سالیان اخیر ادامه داد: سال‌ها است که مقام معظم رهبری عناوین اقتصادی برای شعار سال مشخص می‌نمایند که این نشان دهنده آن است، در حوزه اقتصاد مشکل داریم.


بیشتر بخوانید



️معتمدیان بیان کرد: سال گذشته در بخش‎های اقتصادی ورود، اقداماتی را شروع کردیم و این حرکت را امسال در استمرار برنامه‌های سال گذشته ادامه خواهیم داد.

او با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری «موانع در مقررات، افراد، مدیریت‌ها و سلیقه‌ها» را به عنوان موانع عرصه تولید نام بردند، تصریح کرد: یکی از ماموریت‌هایی که به معاونت‌ها و مدیران ارشد استان داده‌ام این است که موانع استان را شناسایی و اعلام کنند.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه برای اقدامات اجرایی و عملیاتی عزم جدی داریم و به دنبال حل مشکلات مردم هستیم، تاکید کرد: مهم‌ترین ماموریتی که در شرایط فعلی داریم، تثبیت وضعیت موجود اقتصادی استان است.

️معتمدیان با انتقاد از وجود موانع «خود ساخته» اظهار کرد: در این راستا فرایند‌ها باید روان سازی شود تا بسیاری از مشکلات حل گردد.

او با تاکید بر اینکه مدیران در برابر مسئولیتی که دارند باید پاسخگو باشند، افزود: بعضا «سیستم‌های کارشناس محوری» داریم که به جای مدیر تصمیم می‌گیرند لذا این موارد باید اصلاح شود.

 

انتهای پیام//ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.