مربی تیم فوتبال استقلال ایران در خصوص دیدار این تیم با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد ماجدی مربی تیم فوتبال استقلال ایران در نشست خبری بعد از دیدار با الدحیل در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا  اظهار کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا به نحوی مسابقات را برگزار می‌کند که فشردگی در برگزاری این دیدار‌ها دیده می‌شود و همین موضوع باعث می‌شود تا کیفیت بازی‌ها پایین بیاید و تعداد مصدومان زیاد شود.

او افزود: تیم الدحیل بسیار قدرتمند است و در بازی اول برابر این تیم نتوانستیم به برد برسیم و در بازی برگشت به دنبال کسب برد بودیم که تنها یک امتیاز کسب کردیم.

ماجدی ادامه داد: متاسفانه چند بازیکن ما مصدوم شدند و در نهایت با ۱۰ نفر بازی برابر الدحیل را ادامه دادیم. بازیکنان مصدومی داریم که باید برای دیدار‌های آینده آن‌ها را ریکاوری کنیم. امیدوارم با پیروزی برابر الاهلی و الشرطه جواز حضور در مرحله حذفی رقابت‌ها را به دست آوریم.

مربی تیم استقلال گفت: در بازی برابر الدحیل در دور رفت یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در بازی دور برگشت برابر همین حریف یک پنالتی مشکوک برای الدحیل گرفتند که به نظرم بهتر است قضاوت داوران بهتر شود.

ماجدی بیان کرد: ضعف فیزیکی و ناتوانی بازیکنان در نیمه دوم مشهود بود.

او ادامه داد:ایران و ایرانی با غیرت است و به دنبال این هستیم تا با ریکاوری بازیکنان و جانشینی بازیکنان جدید نام استقلال را در آسیا مطرح کنیم. نبود مجیدی به هر حال در کنار زمین در کسب این نتیجه تاثیر گذار بود، اما ما هم به عنوان دستیار صحبت‌های سرمربی را به بازیکنان گوشزد می‌کردیم، اما حضور مجیدی در کنار زمین چیز دیگری است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار