معاون آموزشی دانشگاه خوارزمی گفت: برای بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها از اوایل مهر تابع نظرات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.

محمدحسین عبداللهی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مرخصی تحصیلی دانشجویان در دوران کرونا اظهار کرد: در حال حاضر هیچ مرخصی تحصیلی برای دانشجویان مگر در موارد خاص و ضروری وجود ندارد.

او افزود: در مواردی که اتفاقات پیش آمده مانع تحصیل دانشجویان شود آن‌ها می‌توانند اقدام به مرخصی تحصیلی کنند

عبداللهی تصریح کرد: اینکه دانشجویان در هر زمینه‌ای اقدام به مرخصی تحصیلی کنند از سوی دانشگاه‌ها امکان پذیر نیست و سنواتی در این خصوص داده نخواهد شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خوارزمی درباره بازگشایی دانشگاه‌ها از مهر گفت: ضمن حفظ آمادگی‌های لازم جهت هر گونه اقدام متناسب تصمیمات، دانشگاه تابع تصمیمات ستاد ملی کرونای کشور و به تبع آن وزارت علوم است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۱۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
هرگز نباید اجازه دهید به آموزش و پرورش که امتحانات نهم و دهم و غیره ... حضوری برگذار شود که خدای نکرده فاجعه و نسل کشی با تصمیمات بی خردانه به وقوع می پیوندد و گناهش و حق الناسش گریبانتان را خواهد گرفت در دنیا و آخرت امتحانات را در همان فضای مجازی آنلاین برگذار کنید تا ملت خدای نکرده دوچار حوادث غیر قابل جبران مرگ میر عزیزانشون نشوند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه و عملکرد به موقع پیشگیرانه قبل از به وقوع رسیدن حوادث غیر قابل جبران .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
برگذاری و دوچار درست بود؟؟؟
آخرین اخبار