iOS 15 با تغییر در تنظیمات و حالات جدید در نوتیفیکیشن می‌‌آید

شرکت اپل به زودی و در کنفرانس ماه آینده خود از سیستم عامل جدید iOS 15 رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اسم ار آرنا؛ اپل کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را در ۷ ژوئن (۱۷ خرداد) برگزار می‌کند و آنجاست که انتظار می‌رود این شرکت سیستم عامل‌های تلفن همراه خود یعنی iOS 15 و iPadOS 25 را رونمایی کند. این نسخه با تغییراتی در بخش نوتیفیکیشن‌ها و امکان استفاده از ویجت‌ها در صفحه اصلی آیپد‌ها عرضه می‌شوند.


بیشتر بخوانید


ویژگی‌های iOS 15

شایعه شده اپل با iOS 15 ویژگی جدیدی را معرفی می‌کند که به کاربر اجازه می‌دهد کاربر تنظیمات مختلف اعلان را بسته به وضعیت فعلی خودش تنظیم کند و به راحتی از قفل صفحه یا مرکز کنترل وضعیت، این تنظیمات را تغییر دهد. همچنین احتمالاً کاربران می‌توانند از Siri برای تغییر سریع وضعیت خود استفاده کنند. چنین وضعیتی می‌تواند رانندگی، کار کردن، خوابیدن یا حالت‌های شخصی سازی شده باشد.

iOS 15 با تغییر در تنظیمات و حالات جدید در نوتیفیکیشن می‌ آید

در هر حالت از تنظیمات کاربران می‌توانند انتخاب کنند که می‌خواهند چگونه اعلان‌ها به دستشان برسد، مثلا دستگاه صدا بدهد یا خیر و صدا دارای چه کیفیتی باشد. نکته دیگر این است که باتوجه به وضعیت انتخابی کاربر، قابلیت پاسخگویی خودکار به پیام‌ها نیز وجود دارد. این ویژگی نسخه پیشرفته قابلیتی است که اکنون فقط در حالت رانندگی فعال می‌شود.

رقابت اپل و واتساپ

در آینده‌ای نزدیک قرار است به روز رسانی جدیدی برای iMessages منتشر شود که این سرویس را به یک شبکه اجتماعی تبدیل می‌کند تا رقابت اپل با شرکت واتساپ در بحث پیامرسانی بیشتر شود. فعلا جزئیات بیشتری درباره این ویژگی گفته نشده و ممکن است این قابلیت در این نسخه از iOS عرضه نشود.

iOS 15 با تغییر در تنظیمات و حالات جدید در نوتیفیکیشن می‌ آید

سیستم عامل سرانجام از ویژگی ویجت‌ها بهره خواهد برد، درست مثل آیفون، روی آیپد‌ها هم می‌توان ویجت‌ها را در هر جایی از صفحه اصلی گذاشت و کل صفحه اصلی را با این ویجت‌ها پر کرد و از استفاده از آن‌ها لذت برد.

iOS 15 با تغییر در تنظیمات و حالات جدید در نوتیفیکیشن می‌ آید

این دو سیستم عامل جدید ویژگی‌هایی درباره حریم خصوصی هم خواهند داشت که یکی از آن‌ها ویژگی منویی است که به کاربر اطلاع می‌دهد چه برنامه‌هایی به صورت پنهان در حال جمع کردن اطلاعات هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار