سرپرست جمعیت هلال احمر خرم‌آباد گفت: یک جوان الیگودرزی به علت ناآشنایی با فن شنا در آبشار بیشه غرق شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، مجتبی محمدی، سرپرست جمعیت هلال احمر خرم‌آباد اظهار کرد: امروز صبح پس از دریافت خبری مبنی بر غرق شدن جوانی در رودخانه بیشه، ۲ تیم غواص از مرکز آتش نشانی و مرکز جمعیت هلال احمر استان جهت عملیات تجسس و پیگیری به منطقه اعزام شدند.

او  تصریح کرد: متاسفانه این فرد قبل از رسیدن تیم‌های امدادی جان خود را از دست داده بود چراکه افزایش آب رودخانه، جابجایی سنگ‌های بزرگ بستر و همچنین گیر کردن تنه درختان در کف رودخانه از علل مرگ شناگران در رودخانه و مخزن آبشار‌ها است.

او  با بیان اینکه جستجو برای یافتن پیکر این جوان ادامه دارد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود ضمن جدی گرفتن توصیه‌های ایمنی از شنا در روان آب‌ها، سد، دریاچه، رودخانه و دیگر مکان‌های مشابه خودداری نمایند.

آبشار بیشه یکی از آبشار‌های شهرستان خرم‌آباد، بخش پاپی، روستای بیشه و چهل و هشتمین اثر ملی است که توسط سازمان میراث فرهنگی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ در فهرست میراث طبیعی ایران قرار گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
پیداش کردن یه ساعت پیش .جسدش اومد روی آب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
من میشناسمش همشهری منه .بنده خدا برای شنا نرفته بود .فقط خواسته عکس بگیره .۲۷ سالش بوده .اصلا باورم نمیشد همین هفته پیش دیدمش .خیلی شوکه کننده بود .خدا به خانوادش صبر بده
آخرین اخبار