سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:متاسفانه کرونا جان۱۷ نفر دیگر را در این استان گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،دکتر محمد طاهری, سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: با جان باختن ۱۷ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قربانیان کرونا در استان همدان به هزار و ۸۲۸ نفر رسید.

او گفت: همچنین در این مدت تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان ۵۴۹ مورد گزارش شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: اکنون شمار بیماران مبتلا به کرونای بستری شده از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۱۴ هزار و ۳۰ و بیماران سرپایی به ۳۵ هزار و ۳۱۴ مورد افزایش یافته است.

 محمد طاهری تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته هزار و ۲۱۶ مورد بود که ۲۷۴ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی، ۱۴ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری شدند و وضعیت جسمی ۶۵ بیمار هم وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۵۹، بهار ۷۶۶، تویسرکان ۸۷۰، رزن ۶۱۴، درگزین ۲۲۹، فامنین ۲۴۶ و کبودراهنگ ۸۷۴ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۵۴۱ نفر در ملایر، هزار و ۸۲۹ نفر در نهاوند و ۵ هزار و ۱۲۹ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

بنابر گزارش ستاد ملی مقابله با کرونا همه شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

انتتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.