آخرین اظهارات وزیر اسبق دادگستری آمریکا درباره ایران:

خرابکاری‌ها جلوی ایران هسته‌ای را نمی‌گیرد

رمزی کلارک، وزیر اسبق دادگستری آمریکا در اخرین مصاحبه خود پیش از فوت، گفته بود خرابکاری‌ها مانع هسته‌ای شدن ایران نمی شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، رمزی کلارک، دادستان اسبق آمریکا از مخالفان سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران مدتی پیش از فوت در ۹۳ سالگی، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مستقر در سازمان ملل گفت: ایران کشوری با قدرت و نفوذ در جهان است و بهتر است آمریکا با ایران هسته‌ای کنار بیاید.

کلارک هرگونه خرابکاری در مسیر برنامه هسته‌ای ایران را بی فایده می‌دانست و این سئوال را مطرح کرد که اگر قرار است توافقی صورت بگیرد چرا توافقی جهانی بر سر حذف و امحای سلاح‌های هسته‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و سایر کشور‌های دارنده سلاح اتمی را شامل نشود؟

از نگاه رمزی کلارک تفاوتی میان روسای جمهور آمریکا نیست، چون نقش لابی‌های ضد ایرانی تعیین کننده و یکسان است.

رمزی کلارک از مشهورترین وزرای آمریکایی در چند دهه گذشته؛ همچنین با انتقاد از سیستم دو حزبی آمریکا معتقد بود راه درازی تا دموکراسی مانده و برخلاف شعار‌های کاخ سفید، رئیس جمهور آمریکا نهایتا کسی می‌شود که ثروتمندان می‌خواهند و آن‌ها هم که صدایشان بلند است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نااشنا
۱۵:۱۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
امریکا باید کلیه تحریمها ائم از قبل و بعد اوباما و ترامپ و... را یکجا لغو کند وراستی ازمائی شود بعد میتواند به برجام بازگشته و به ایران در مورد باز گشت به تعهدات تذکر دهد.
آخرین اخبار