بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مورد پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت توضیحاتی را بیان کرد.

احمدرضا زنده روح بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت‌وگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد پیروزی این تیم مقابل صنعت نفت آبادان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر، اظهار داشت: بازی سنگینی بود، اما می‌دانستیم که ۳ امتیاز بازی به ما کمک می‌کند. با پیروزی مقابل صنعت نفت گام بلندی برای ادامه مسابقات برداشتیم.

او افزود: ما مقابل صنعت نفت خیلی منطقی کار کردیم با این وجود می‌توانستیم گل‌های بیشتری به حریف بزنیم، اما نتوانستیم از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کنیم.

هافبک گل گهر در خصوص موقعیت‌هایی که این تیم در بازی با صنعت نفت از دست داد، گفت: ما باید در مسابقات آینده دقت بیشتری داشته باشیم و قدر موقعیت‌ها را بدانیم. ضمن اینکه تیم صنعت نفت هم قوی بود و کیفیت خوبی از خود نشان داد.

زنده روح درباره اینکه شانس گل گهر برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا چقدر است، عنوان کرد: کیفیت خوبی در بازی‌های گذشته داشتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده نیز مثل ۳ بازی گذشته به روند پیروزی های خود ادامه دهیم.

او اضافه کرد: سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و در ادامه راه حداقل سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

بازیکن گل گهر درباره ارسال‌های که روی دروازه حریفان انجام می‌دهد، تصریح کرد: با تصمیم کادر فنی قبل از هر مسابقه تمرین می‌کنیم. خدا را شکر از این ضربات استفاده خوبی کردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار