مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌غربی افزود: مساجد استان در ماه مبارک رمضان در مناطق زرد و نارنجی فعال هستند و فعالیت‌ها با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان و فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، با با اشاره به تعطیلی هر گونه فعالیت و مراسم دینی و فرهنگی با توجه به شیوع کرونا اظهار داشت: مساجد استان در ماه مبارک رمضان در مناطق زرد و نارنجی فعال هستند و فعالیت‌ها با توجه به دستورالعمل‌های وزارت بهداشت و درمان و فاصله‌گذاری اجتماعی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه باید از ظرفیت و سرمایه ماه رمضان به نحو بهینه استفاده شود گفت: در ایام مبارک ماه رمضان جشنواره قرآن کودکان و نوجوانان، جوان و خانواده به صورت مجازی، پویش ملی فصل بندگی و جشنواره محله همدل در استان برگزار می‌شود.

داداش‌زاده ادامه داد: از دیگر برنامه‌های این سازمان در ایام مبارک ماه رمضان آموزش مجازی قرآن، ختم قرآن بصورت مجازی و همچنین توزیع ۶ هزار جلد قرآن کریم در مناطق محروم است و که برای آن نیز برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی عنوان کرد: روحانیان مستقر در روستا‌ها کار محله‌محوری انجام داده و به عبارتی تبلیغات فرهنگی به صورت چهره به چهره انجام می‌شود و به صورت تلفنی نیز پاسخگوی موضوعات احکام، شبهات و سایر موضوعات مردم هستند.

انتهای پیام/ ت 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.