معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با اماکن و باشگاه‌های ورزشی در صورت مشاهده فعالیت برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، محمدرضا برادران، معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: تمام اماکن ورزشی دولتی و خصوصی در استان به دلیل وضعیت قرمز کرونایی و به منظور حفظ سلامت مردم و ورزشکاران تعطیل هستند اما در این میان همچنان برخی از باشگاه ها مخفیانه، مشغول به فعالیت هستند.

او همچنین برای جلوگیری از فعالیت باشگاه های ورزشی دستگاه های اجرایی که بصورت مخفی به فعالیتشان ادامه می دهند بیان داشت: مکاتبه ای را با معاون سیاسی امنیتی استانداری در جهت تذکر به دستگاه های اجرایی دارای اماکن ورزشی و همچنین شهرداری انجام خواهیم داد .

برادران با تاکید براینکه در روز های ماه مبارک رمضان بعد از افطار اکیپ گشت بازرسی از باشگاه ها و اماکن ورزشی به عمل خواهد آورد گفت: در صورت مشاهده فعالیت صاحبان باشگاه های ورزشی دارای مجوز و هچنین دستگاههای اجرایی از جمله زمین های چمن روباز شهرداری اقدام به پلمپ خواهند شد .

معاون ورزش اداره کل در ادامه افزود: در صورت مشاهده فک پلمپ و سرپیچی توسط صاحبان و مسئولان باشگاه ها و اماکن ورزشی ، متخلفان به دستگاه ذیصلاح معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.