مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه مجموع اعتبارات ملی بخش فنی اداره جنگلداری و جنگل‌کاری در چهار سال دوم دولت را هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه مجموع اعتبارات ملی بخش فنی اداره جنگلداری و جنگل‌کاری در چهار سال دوم دولت را هفت میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرد که ۲۴ میلیارد ریال اعتبار استانی نیز به آن تعلق گرفته است.

او به توسعه جنگل با نهال و بذر به میزان یک هزار و ۲۹۰ هکتار در استان در چهار سال دوم دولت اشاره کرد و گفت : این مساحت در سال ۹۶ به میزان ۲۴۰ هکتار، در سال ۹۷، به میزان ۳۷۰ هکتار، در سال ۹۸ به میزان ۲۶۰ هکتار و در سال ۹۹ به میزان ۴۲۰ هکتار افزایش داشته است.

کولانی مساحت اجرای طرح ملی صیانت از جنگل‌های زاگرس در استان را ۲۰ هزار و ۵۵۰ هکتار عنوان کرد و افزود: این مساحت در سال ۹۶ به میزان پنج هزار هکتار، سال ۹۷ به میزان پنج هزار و ۱۵۰ هکتار، سال ۹۸ به میزان پنج هزار و ۱۰۰ هکتار و در سال ۹۹ به میزان پنج هزار و ۳۰۰ هکتار افزایش داشته است.

او مجموع مراقبت و نگهداری از جنگل کاری‌های سنواتی استان در چهار سال دوم دولت را ۵۰ هزار و ۷۳۰ هکتار اعلام کرد و افزود: در این محدوده زمانی به میزان یک هزار و ۸۰ هکتار توسعه زراعت چوب و مجموع تولید نهال در نهالستان‌های مادری تحت مدیریت به میزان سه میلیون و ۷۵۰ هزار اصله بوده است.

او گفت: مجموع اشتغال ایجاد شده این اقدامات در محدوده زمانی فوق به میزان ۱۲۵ هزار و ۴۲۳ نفر روز است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.