نوید روز‌های خوش برای مسکن مهر خوزستان

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: امسال بیش از ۹۰ درصد از مشکلات زیرساختی مسکن مهر در استان رفع می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، محمدحسین پناهی‌فر معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: مسکن‌ مهر، یک پتانسیل عظیم برای خانه‌دار شدن مردم بودند، اما با توجه به شرایط زیرساختی در برخی از شهرها، استقبال چندانی از آن نشد.

او با اشره به انجام اقدامات اساسی برای مشکلات زیرساختی، افزود: تا پایان امسال رفع خواهند شد و می‌تواند پتانسیل بسیاری خوبی برای حل مشکل خانه‌دار شدن باشد و قیمت خانه‌های مسکن مهر، خارج از تورم جامعه رشد داشته است و این موضوع نیز به بهبود شرایط آن کمک کرده است و می‌تواند در کنار اجرای طرح اقدام ملی مسکن، گرهی از خانه‌دار شدن مردم باز کند.

پناهی‌فر تصریح کرد: با توجه به خدماتی که برای مسکن‌های مهر در خوزستان ارائه شده و زیرساخت‌هایی که در حال بهبود هستند، استقبال از این خانه‌ها در استان بهتر شده است و وقتی مردم می‌بینند که شرکت‌های خدمات‌رسان در سایت‌های مسکن مهر فعال هستند و این خانه‌ها از وضعیت نامناسبی که در گذشته داشتند، خارج شده‌اند؛ برای حضور در این خانه‌ها اعلام آمادگی می‌کنند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: مسکن مهر ، مسکن ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.