۵۰۰ تن آرد در مسیر کوچ عشایر به چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، محمد دهقانی رئیس اداره امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری اداره کل امور عشایر چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه ارائه خدمات پشتیبانی به عشایر کوچ‌رو در مسیر کوچ یکی از رسالت‌های این اداره کل است گفت: امسال ۵۰۰ تن آرد در مسر کوچ عشایر به استان توزیع می‌شود.

او با اشاره به بررسی و نظارت‌های انجام شده، در مسیر کوچ افزود: عشایر کوچرو به دلیل کمبود بارش و خشکسالی مراتع برای تامین علوفه دام در مسیر کوچ دچار مشکلاتی هستند و این اداره با اختصاص نهاده‌های دامی برای دام عشایر و ارزاق عمومی شامل آرد دولتی از آن‌ها حمایت می‌کند.


بیشتر بخوانید


دهقانی اضافه کرد: این اداره کل در مسیر کوچ بیش از ۹۲۰ تن نهاده دامی شامل جو، کنسانتره دامی، ذرت و سایر علوفه‌ها را بین عشایر در مسیر کوچ توزیع می‌کند.

او با اشاره به اینکه این ارزاق و نهاده‌های دامی در مسیر کوچ عشایر به شهرستان‌های کوهرنگ، لردگان، اردل، کیار، فارسان، بروجن، شهرکرد، در ۲ مبادی ورودی از سمت بازفت و کارون ۴ توزیع می‌شود گفت: توزیع این نهاده‌ها براساس فهرست این اداره و از طریق مجموعه اتحادیه شرکت‌های تعاونی عشایری استان در حال انجام است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار