مدیر شعب بانک کشاورزی فارس از آمادگی کامل شعب بانک کشاورزی استان، برای پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف کشاورزی خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد رزاق منش مدیر شعب بانک کشاورزی فارس از آمادگی کامل شعب بانک کشاورزی استان برای پرداخت تسهیلات در بخش‌های مختلف کشاورزی خبرداد و گفت: مدیریت استان پارسال توانست رتبه اول کشور را با جذب یارانه بند ل و بند خ به مبلغ بیش از ۴۸۰۰ میلیارد ریال کسب کند.

او افزود: رتبه دوم کشوری در پرداخت تسهیلات به مبلغ ۴۱ هزار میلیارد ریال، بیمه محصولات باغی و رتبه سوم کشوری کاهش مانده مطالبات غیر جاری و بیمه انواع دام از دیگر موفقیت‌های این مدیریت بوده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی فارس، ارائه تسهیلات به متقاضیان زیربخش‌های مختلف کشاورزی و بازرگانی پارسال را مبلغ ۴۰ هزار و ۸۷۷ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این میزان تسهیلات به ۶۴ هزار و ۱۹۶ نفر از متقاضیان کشاورزی پرداخت شده که از لحاظ مبلغ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۶ درصد رشد داشته است.

رزاق منش ادامه داد: پارسال بیش از ۳ هزار و ۹۶۰ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است که با پرداخت این میزان تسهیلات، ۲ هزار و ۴۸۲ دستگاه انواع ماشین آلات بخش کشاورزی همچون تراکتور، کمباین و دنباله بند‌ها به بخش مکانیزاسیون کشاورزی استان اضافه شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار