رییس کمیته امداد امام خمینی ( ره) اردستان گفت: ۴۵ سری جهیزیه به ارزش ۳۶۵ میلیون تومان از محل جمع آوری صدقه‌ها و کمک نیکوکاران در سال ۱۳۹۹ به نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی اردستان اهدا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، ابوالقاسم صادقی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان گفت: ۴۵ سرویس جهیزیه شامل یخچال، جاروبرقی، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، فرش، سرویس قابلمه و پتو است.

او ادامه داد: هر ساله تلاش می‌شود با کمک این افراد، شمار زیادی از زوج‌های جوان که برای تشکیل زندگی خود معطل جهیزیه هستند با تهیه امکانات اولیه زندگی، راهی خانه بخت شوند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان اضافه کرد: برای تهیه جهیزیه نوعروسان، نیاز به کمک افراد نیکوکار و منابع کمیته امداد داریم.

او تاکید کرد: کمک به تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان بسیار حائز اهمیت است و از خیرانی که در این امر خداپسندانه با کمیته امداد همکاری کردند، قدردانی می‌شود.

صادقی اظهار کرد: سال گذشته ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در قالب ۶۵ مورد کمک هزینه درمان به بیماران صعب العلاج و همین مقدار در قالب ۴۰ مورد کمک هزینه اشتغال و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شد.

۱۰۰ میلیون تومان صرف خرید، مرمت و بازسازی مسکن مددجویان شد

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اردستان در خصوص کمک به تهیه مسکن مدد جویان گفت: در سال گذشته برای خرید یک واحد مسکونی و مرمت و بازسازی سه واحد مسکونی دیگر ۱۰۰ میلیون تومان از محل اعتبار‌های این نهاد هزینه شده است.

به گفته او، پنج هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۲ هزار و ۳۰۰ خانوار اردستانی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که یک‌هزار و ۶۶۸ خانوار زیر پوشش حمایت مستمر و ۶۳۹ خانوار به عنوان تبصره ۱۴ (ویژه افرادی که به دلیل وضعیت موجود اقتصادی کشور نیاز به حمایت دولت دارند) از کمک‌های این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۲ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.


منبع:ایرنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار