ایسوس سری پرطرفدار Zenfone را توسعه داد

شرکت ایسوس مشخصات جدیدترین گوشی سری محبوب Zenfone به نام Zenfone 8 را فاش کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت ایسوس از گوشی جدید خود رونمایی کرد، این گوشی Zenfone 8 نام دارد و سری پرطرفدار گوشی‌های این شرکت است. سال گذشته این شرکت با عرضه گوشی Zenfone 7 Pro کاربران خود را تحت تاثیر قرار داد، نه تنها به دلیل اینکه دستگاه خوبی بود، بلکه به این دلیل  که متفاوت  بود. این شرکت به نوعی موفق شد از انتخاب‌های محبوب طراحی در ساخت گوشی های هوشمند، برخوردار شود چرا که در سال‌های گذشته شاهد ارائه خوبی از گوشی‌های هوشمند این شرکت نبودیم.

مشخصات گوشی Zenfone 8 ایسوس

گوشی Zenfone 8 دارای یک پردازنده Snapdragon 888 با 8 گیگابایت RAM و دارای اندروید 11 است. این تلفن دارای 1112 امتیاز تک هسته ای و 3669 امتیاز در بخش چند هسته ای است. این امتیازات با سایر تلفن های مجهز به کارت SD 888 برابر است.

ایسوس از گوشی جدید خود رونمایی کرد

گفتنی است: همه مدل های سری Zenfone 8 دارای اسنپدراگون 888 و نمایشگرهای AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و وضوح + FHD را به همراه خواهند داشت. برای دوربین ها ، یک دوربین اصلی 64MP سونی IMX686 در کنار ماژول Sony IMX663 منتشر شده است. سری Zenfone 8 همچنین دارای شارژ 30 وات است.  تصور می‌شود که Zenfone 8 جدید دارای ظاهری کاملاً جمع و جور باشد. اما قبل از عرضه، این شایعه در مورد یک دستگاه احتمالی Zenfone 8 مینی به گوش می‌رسد که آیا Zenfone 8 می‌تواند یک گوشی معمولی باشد یا خیر. اما تمامی این احتمالات چند هفته دیگر روشن خواهد شد.


بیشتر بخوانید

 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار