رئیس دانشگاه نهاوند از برگزاری ۶ کنفرانس مجازی ملی از سوی دانشگاه نهاوند در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، واحد قیاسی، رئیس دانشگاه نهاوند گفت: به منظور گسترش فعالیت‌های علمی و پژوهشی و بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته در بهار امسال ۶ کنفرانس ملی به صورت مجازی و با حضور صاحبنظران از سوی این دانشگاه برگزار می‌شود.

او افزود: با توجه به قابلیت‌های محیطی و پتانسیل‌های شهرستان برگزاری برخی از کنفرانس‌ها به منظور بهره مندی از ظرفیت‌های موجود شهرستان در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی است.

رئیس دانشگاه نهاوند ادامه داد: یکی از ظرفیت‌های نهاوند در بخش کشاورزی وجود گیاهان دارویی و به ویژه محصول گشنیز است که بررسی راهکار‌های علمی و رفع موانع موجود در آن می‌تواند ضمن برندسازی گشنیز به نام نهاوند قابلیت‌های صادراتی این محصول را بیشتر کرده و شرایط لازم برای ارزآوری آن را فراهم کند.

قیاسی گفت: به همین منظور یکی از کنفرانس‌های در نظر گرفته شده با موضوع «کاربرد پژوهش‌های نوین شیمی و کشاورزی در توسعه گیاهان دارویی با محوریت گشنیز» است که در تاریخ هشتم خرداد به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او عنوان کرد: با توجه به نقش ورزش در سلامت افراد و لزوم گسترش آن در جامعه و سبک زندگی کنونی، اولین کنفرانس ملی «ورزش، مشارکت همگانی، سبک زندگی» در تاریخ ۱۸ خردادماه در دانشگاه نهاوند برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه نهاوند به دیگر کنفرانس‌های در نظر گرفته شده اشاره کرد و گفت: «بهینه‌سازی و روش‌های نوین حل مسئله»، «رویکرد‌های نوین در مطالعات ترجمه و آموزش زبان انگلیسی»، «یافته‌های نوین در مطالعات مدیریت مالی» و «تحولات حقوق خانواده» از دیگر کنفرانس‌هایی است که اواخر خردادماه در این دانشگاه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.