معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان گفت:طی هفته گذشته ۶۲ واحد صنفی در استان گلستان پلمب شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،علی اصغر اصغری معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت:  واحد‌های صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی مقابله با شیوع و یروس کرونا تعطیل شده اند.

او با اشاره به اینکه در طی این مدت به بیش از هزار ۸۶۴ واحد صنفی تذکر داده شده است افزود:  ۳۲ پرونده تخلف در طی این مدت نیز تشکیل شد.

او گفت: بازرسان این سازمان در هفته گذشته بیش از ۶۵۸ واحد خبازی در سراسر استان را بازدید و بر نحوه عملکرد آن‌ها بازرسی داشته اند.

اصغری با تاکید مجدد در خصوص تعطیلی همه مشاغل به جز گروه یک در شهر‌های با رنگ بندی قرمز گفت: اکثر متصدیان واحد‌های صنفی در طی این مدت و علیرغم فشار‌های اقتصادی که به آن‌ها از ناحیه تعطیلی واحد‌های کسب و کارشان بوجود آمده همکاری خوبی داشته و همواره در رعایت شیوه نامه های بهداشتی بسیار خوب عمل کرده اند.

معاون نظارت، بازرسی وحمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت از  شهروندان گلستانی خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی از قبیل فروش اجباری کالا، گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار و ... مراتب را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.