فرماندار هشترود وضعیت ابتلا به کرونا را نگران‌کننده عنوان کرد و گفت: میزان ابتلا به کرونا در شهرستان هشترود از میانگین استانی و کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان  فرماندار هشترود با اشاره به اینکه شهرستان هشترود یک هفته سیاه را پشت سر گذاشته است، گفت: متاسفانه ساده‌انگاری و عادی‌انگاری کرونا خسارت‌های جبران‌ناپذیری را در شهرستان هشترود به دنبال دارد.

او با بیان اینکه متاسفانه هشترود در طول یک هفته اخیر ۶ نفر فوتی کرونا داشت، گفت: روستا‌های علی‌آباد سفلی و علیا، قارقا، جغل و کل سطح شهر آلوده به کرونای انگلیسی است.

او به محدودیت‌های کرونایی شهرستان نیز اشاره کرد و افزود: از زمان قرمز شدن وضعیت کرونایی شهرستان تاکنون برای ۲۶۲ خودرو در هشترود جریمه اعمال شده و پنج دستگاه خودرو نیز توقیف شده است.

امینیان مشارکت حداکثری مردم و اصناف شهرستان در امر مبارزه با کرونا را خواستار شد و افزود: طی یکی دو هفته اخیر و با همکاری اتاق اصناف و بازرسان شبکه بهداشت، هفت واحد صنفی متخلف پلمب شده است.

او تعداد بستری‌های حال حاضر شهرستان در بخش کرونا را ۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۳۳۸ بیمار مبتلا به کرونا هم در شهرستان شناسایی شده‌اند و مراحل قرنطینه را سپری می‌کنند.

امینیان وضعیت کرونایی شهرستان را وخیم و نگران‌کننده اعلام کرد و از ساکنان شهرستان خواست تا از تردد و تجمع غیرضروری خودداری کنند و ضوابط  بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار