حزب الله لبنان با محکومیت اقدامات جنایتکارانه چند روز اخیر علیه ملت فلسطین در قدس اشغالی، بر همبستگی خود با این ملت شریف تأکید کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المنار، حزب الله لبنان در بیانیه ای، اقدامات نظامی، محاصره و اعمال فشارهای رژیم اشغالگر و شهرک نشین های صهیونیست طی روزهای اخیر علیه ملت فلسطین را محکوم کرد.

حزب الله در این بیانیه، مقاومت و مقابله شجاعانه ملت فلسطین در برابر تجاوزات اسرائیل علیه نمازگزاران در قدس اشغالی را گرامی داشت و نسبت به ایستادگی مؤمنان فلسطینی در باب العامود و مناطق مختلف قدس اشغالی ابراز افتخار کرد.

این بیانیه به شدت اقدامات نظامی و محاصره ای که پلیس رژیم صهیونیستی و شهرک نشین ها از چند روز پیش تاکنون علیه ملت فلسطین انجام داده اند و منجر به زخمی شدن ده ها فلسطینی و بازداشت تعدادی از آنها شده است را به شدت محکوم کرد.

حزب الله لبنان بر همبستگی کامل خود با ملت شریف و مجاهد ملت فلسطین تاکید و ابراز اطمینان کرد که ملت فلسطین قطب‌نمای حقیقی امت اسلامی است و با فداکاری های مستمر خود، تاکید کرده است که جایی برای اشغالگران در سرزمین پاک فلسطین وجود ندارد.

منطقه باب العامود در قدس اشغالی دیشب شاهد درگیری‌های شدید بین نمازگزاران فلسطینی با نظامیان صهیونیست و شهرک نشینان صهیونیست بود که این درگیری ها به زخمی شدن بیش از ۱۰۰ نمازگزار فلسطینی منجر شد.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد در این درگیری بیش از ۱۰۰ فلسطینی زخمی شدند که ۱۵ نفر از آن‌ها به علت شدت جراحت وارده به بیمارستان‌ها انتقال داده شدند.

سربازان صهیونیست وارد مسجد الاقصی شدند و نمازگزاران را به اجبار از مسجد بیرون کردند.

نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی شماری از جوانان را در اطراف باب العامود بازداشت کردند و راه را به روی رهگذران با نصب موانع آهنی بستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار