سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: آمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های هرمزگان در هفته اخیر نسبت به هفته قبل افزایش ۷ درصدی داشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،فاطمه نوروزیان، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:با توجه به سرعت بالای شیوع ویروس کرونا،  هفته گذشته در هرمزگان هر سه دقیقه یک نفر به کرونا مبتلا شده است.

نوروزیان با اشاره به اینکه آمار مبتلایان به کرونا در بسیاری از شهرستان‌های استان همچنان روند افزایشی دارد، افزود: این آمار در بندرعباس، قشم، میناب، بستک، بشاگرد، جاسک و بوموسی روند بیشتری به نسبت دیگر شهرستان‌های استان دارد.

او گفت:در هفته اخیر هر سه دقیقه یک نفر در استان به کرونا مبتلا شده است و آمار بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های هرمزگان نسبت به هفته قبل افزایش ۷ درصدی داشت.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود:در سومین روز از اردیبهشت با جان باختن یک مرد ۷۵ ساله از بندرعباس بر اثر کرونا، شمار کل جانباختگان این بیماری در استان به هزار و ۹۹ نفر رسید.

نوروزیان با بیان اینکه اکنون در مجموع ۴۶۱ نفر در بیمارستان‌های استان تحت مراقبتند افزود: از مجموع بستری ها، ۷۰ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۲۰ نفر از آن‌ها وخیم است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.