گوشی های جدید نوکیا کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارند!

شرکت با سابقه نوکیا تلفن‌های هوشمند اندرویدی جدیدی را با قیمتی به صرفه‌تر روانه بازار تلفن‌های همراه می‌کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از عربیک آر تی؛ شرکت نوکیا در سال جاری خانواده تلفن‌های هوشمند خود را با تولید تلفن‌هایی با مشخصات خوب گسترش داده که با قیمت بسیار رقابتی برای فروش روانه بازار تلفن‌های همراه می‌شوند. این بار نوکیا با دو گوشی ارزان قیمت اندرویدی با نام‌های جدید سری C یعنی نوکیا C10 و نوکیا C20 به بازار آمده است. هر دو این گوشی‌ها مزایای بسیاری از جمله طولانی بودن باتری، بهینه سازی سیستم عامل را دارند که می‌تواند با RAM محدود و با دوام معمول نوکیا کار کند.


بیشتر بخوانید


نوکیا C10

تلفن همراه نوکیا C10 با نسخه Android11 Go دارای قابلیت شبکه 3G است که توسط پردازنده چهار هسته‌ای ۱.۳ گیگاهرتزی Unisoc SC7331e پشتیبانی می‌شود. این گوشی با رم و حافظه داخلی ۱/۱۶ گیگابایت، ۱/۳۲ گیگابایت، ۲/۱۶ گیگابایت و ۲/۳۲ گیگابایت ارائه می‌شود. برای فضای ذخیره سازی اضافی، درگاه کارت حافظه خارجی تا ۲۵۶ گیگابایت در دسترس است.

گوشی های جدید نوکیا که کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارد!

نوکیا C20

گوشی جدید نوکیا C20 همراه با بدنه‌ای پلاستیکی و فلزی در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاوم است، ابعاد آن (۱۶۹.۹ / ۷۷.۹ / ۸.۸) میلی متر و وزن آن ۱۹۱ گرم است. این دستگاه دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD، وضوح نمایشگر (۱۶۰۰/۷۲۰) پیکسل، فرکانس آن ۹۰ هرتز و روشنایی آن تقریباً ۲۶۹ سی دی / متر است. نوکیا این گوشی را به پردازنده Unisoc SC9863A، پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2، رم ۱ و ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا از طریق کارت‌های microSDXC مجهز کرده است.

گوشی های جدید نوکیا که کمتر از ۱۰۰ دلار قیمت دارد!

در مورد دوربین اصلی، این تلفن با یک دوربین ۵ مگاپیکسلی همراه است که می‌تواند ویدئو‌های HD را با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ثبت کند و دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی با فناوری‌های تشخیص چهره کار می‌کند. این دستگاه از پورت microUSB 2.0، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، سیستم‌های موقعیت یابی GPS، گیرنده رادیوی FM و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
yjc لطفا یک گزارش از تولید کنندگان گوشی ایرانی تهیه کنید مثل شرکت glx و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
پنج دلار هم برای ما زیاده فرقی نمیکنه با دلار ۲۹ هزارتومنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰
دلار 25 تومن شده شما قیمتت گیر کرده
آخرین اخبار