ماجرای درگیری در بخش کرونا بیمارستان دزفول چه بود؟

پس از انتشار فیلمی در فضای مجازی با عنوان درگیری حراست بیمارستان بزرگ دزفول با یکی از اعضای کادر درمان، دانشگاه علوم پزشکی با انتشار خبری واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، صبح امروز فیلمی با مضمون برخورد فیزیکی حراست بیمارستان بزرگ دزفول با یکی از اعضای کادر درمان در فضای مجازی منتشر شد که واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.

منتشرکننده این فیلم مدعی است که یکی از مسئولین رده بالای شهرستان قصد داشته تا از سهمیه واکسن کادر درمان این بیمارستان استفاده کند که با مقاومت سر پرستار بیمارستان روبرو می‌شود که سپس حراست وارد عمل می‌شود و پرستار را مورد حمله فیزیکی قرار می‌دهد.

اما دانشگاه علوم پزشکی دزفول در واکنش به موضوع این دلیل را رد و اعلام کرده: شخصی که گان بر تن دارد همراه یکی از بیماران کرونایی است که اصرار به ورود به بخش بیماران کرونایی را دارد.

دانشگاه علوم پزشکی در ادامه عنوان کرده: شخص مذکور که با جلوگیری از ورودش مواجه می‌شود با حراست به طور لفظی درگیر که متاسفانه درگیری فیزیکی رخ می‌دهد.

علی قمیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این خصوص در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در انتشار این کلیپ و موضوع آن کاملا دروغ پردازی صورت گرفته، به این معنا که در توضیحات این فیلم گفته شده یکی از مسئولان شهرستان با پرستار و افرادی که قصد داشتند از دریافت غیرمجاز واکسن کرونا ممانعت کنند، درگیر شده است.

او با تکذیب خبر مذکور افزود: یکی از همراهان بیمار که در بخش کرونایی بستری است قصد ورود به بیمارستان را داشته که براساس دستورالعمل موجود، ماموران حراست با هدف ممانعت از ورود افراد به محل و جلوگیری از آلوده شدن سایر افراد و انتشار بیماری کرونا ویروس، با همراه بیمار درگیر شده اند.

قمیشی با بیان اینکه درگیری فیزیکی با همراهان از سوی حراست تایید شده نیست، اظهار داشت: عوامل حراست باید با هوشیاری و صبوری در جریان چنین اتفاق‌هایی قرار نگیرند، همچنین تلاش می‌کنیم با آموزش نیرو‌های انسانی دیگر شاهد چنین ماجرا‌هایی نباشیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.