وقوع سه تصادف رانندگی در جاده‌های استان فارس منجر به مرگ ۳ نفر و زخمی شدن ۷ نفر شد.

رفیعی رئیس جمعیت هلال احمرمرودشت در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: طی تماس تلفنی از سوی سازمان آتش نشانی با پایگاه امدادونجات بین شهری فتح آباد مرودشت، گزارشی مبنی بر تصادف پژو ۲۰۶ یا یکدستگاه ایسوزو کیلومتر ۳۰ محور مرودشت پاسارگاد ۵ کیلومتری مخابره می‌شود.

او افزود: نجاتگران پایگاه امدادونجات بین شهری بلافاصله با هماهنگی Eoc و خودروتخصصی نجات به محل حادثه اعزام، و پس از رسیدن به محل حادثه ارزیابی، تثبیت وایمن سازی خودروهاومنطقه انجام می‌شود، اما متاسفانه ۳ نفر از سرنشینان هر دو خودرو جان خود را از دست داده بودند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان با ابراز تاسف از برخورد شدید این دو دستگاه خودرو تصریح کرد: شدت برخورد به حدی بود که از میان آهن پاره‌های خودرو اجساد بیرون کشیده شد.

او ابراز کرد: نجاتگران به وسیله سِت نیمه سنگین هیدرولیک نجات متوفیان را رهاسازی وبیرون کشیده و پس از کیسه جسد کردن، تحویل نیرو‌های شهرداری شد.

رفیعی با بیان اینکه ۲ نفر از جانباختگان مربوط به خودرو پژو و ۱ نفر مربوط به خودرو ایسوزو بوده است تأکید کرد: این عملیات با یک ساعت و نیم تلاش تیم امداد نجات این‌جمعیت پایان یافت.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کازرون هم گفت: در پی حادثه تصادف در برخورد پیکان بار با پراید در منطقه خیرآباد کرونی، ۳ نفر مصدوم شدند که دو مصدوم توسط آمبولانس شهری کازرون به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شدند و برای یک مصدوم اقدامات اولیه توسط تکنسین‌ها در محل اورژانس انجام شد.

بهمن جمشیدی افزود: در حادثه دیگر بر اثر برخورد یک دستگاه پراید با خودرو پیکان در منطقه بهرام آباد ۴ نفر مصدوم و توسط آمبولانس‌های جاده‌ای قائمیه و کمارج به بیمارستان ولیعصر کازرون منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.