مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: پوستر اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز با حضور مسئولان استانی رونمایی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عباس کاظمی مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین گفت: از پوستر اولین جشنواره ملی فرهنگی و هنری دانشگاهیان تاریخ‌ساز با حضور مسئولان استانی رونمایی شد و محتوای این جشنواره در خصوص راهیان نور و دستاورد‌هایی که در این چند سال در این زمینه به دست آمده است.

کاظمی محور‌های موضوعی جشنواره دانشگاهیان تاریخ‌ساز را ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهانی، بازشناسی مفاهیم هنری با موضوع جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، نقش خانواده‌های دانشجو در دفاع مقدس، بازآفرینی هنری و وصایای شهدای دانشجو، جبهه بین‌الملل مقاومت و دانشگاه‌ها، رسالت‌های استان قزوین در بازآفرینی نقش شهدای دانشجو و سیره شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم عنوان کرد.

به گفته او، بخش‌های جشنواره شامل هنر‌های تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات داستانی، موسیقی، شعر و عکس برنامه‌ریزی شده است.

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین در ادامه گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ اعلام شده است و اختتامیه جشنواره در یکم الی سیزدهم خرداد ماه خواهد بود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.