مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در راستای اجرای طرح ایران همدل ۷۲ آشپزخانه مهدوی در نقاط مختلف استان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مهرعلی حق گویان مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: در حال حاضر برای تأمین معیشت نیازمندان و محرومان و رفع مشکلات آن‌ها گام نخست طرح ایران همدل در سال ۱۴۰۰ آغاز شده است که در همین راستا ۷۲ آشپزخانه فعالیت خواهد داشت.

حق گویان افزود: براساس برنامه ریزی انجام شده پیش بینی می‌کنیم که ۳۱۳ هزار غذا و سبدکالا در ماه رمضان سال جاری میان نیازمندان و محرومان استان توزیع شود.

او اضافه کرد: امروز رسیدگی به محرومان و نیازمندان با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه یک ضرورت انکارناپذیر است از طرفی مقام معظم رهبری در سخنان مستقیم و سخنان نقل شده از سوی افراد مختلف بر رسیدگی به حال محرومان تأکید دارند.

در ادامه سید مهدی میرغفاری مسئول دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان قزوین گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) طی سال گذشته در مقاطع مختلف به نیازمندان و محرومان کمک‌هایی را ارائه کرده است.

سید میرغفاری اضافه کرد: با همکاری و هم افزایی می‌توانیم بستر مناسبی را برای یکسان سازی و همسان سازی کمک به نیازمندان را فراهم کنیم تا ارائه بسته معیشتی به نیازمندی چندبار و نیازمند دیگر کمتر نباشد و همه به یک میزان از این کمک‌ها بهره‌مند شوند.

او یادآورشد: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) آمادگی دارد تا برای خدمت به محرومان از ظرفیت‌های مختلف خود استفاده کند تا بتوانیم بستر زندگی شایسته‌ای را برای محرومان فراهم کنیم.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.