۳۴۰۰ مترمربع بنر ویژه رحلت حضرت خدیجه (س) در نقاط مختلف شهر قم اکران شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، فضاسازی رحلت حضرت خدیجه (س) با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) به صورت ریسه کشی و نصب بنر در نقاط مختلف شهر مقدس قم انجام و در آن به تببین و جایگاه شخصیتی حضرت خدیجه (س) پرداخته شد.


بر اساس این گزارش سه هزار و ۴۰۰ متر مربع فضاسازی رحلت حضرت خدیجه(س)در قالب بنر سر درب عوارضی قم، تهران، پرتابلی، استرابورد، عرشه پل و آویز و اکران در بیش از یک هزار نقطه از سطح شهر انجام شد.


نصب سیاه پوش‌های پارچه‌ای و ریسه‌های مشکی به متراژ بیش از سه هزار متر مربع با همکاری موسسه حضرت خدیجه (س) از سوی اداره کل خدمات شهری، سازمان زیباسازی و اداره کل ارتباطات وامور بین‌الملل شهرداری قم از دیگر برنامه‌های شهرداری قم در فضاسازی ارتحال حضرت خدیجه کبری سلام الله علی‌ها است.

 

فضاسازی شهر مقدس قم به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س)

فضاسازی شهر مقدس قم به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س)

فضاسازی شهر مقدس قم به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س)

فضاسازی شهر مقدس قم به مناسبت وفات حضرت خدیجه(س)

 حضرت خدیجه مشهور به خدیجه کبری (س) و ام المؤمنین، نخستین همسر پیامبر اکرم (ص) و مادر حضرت زهرا (س) است که قبل از بعثت با حضرت محمد (ص) ازدواج و اولین زنی بود که به وی ایمان آورد.


خدیجه تمام ثروت خود را در راه نشر اسلام به کار گرفت. پیامبر (ص) به احترام خدیجه، در طول حیات او همسری دیگر برنگزید و پس از درگذشت وی همواره از او با نیکی یاد می‌کرد.


این بانوی اسلام، یک الگوی نمونه برای زنان و مردان جامعه است چرا که در وجود ایشان ارزش‌ها و کمالات انسانی فراوان بوده است.

 

او در سال دهم بعثت و اندکی پس از وفات حضرت ابوطالب (ع) درگذشت. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار