فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان از توزیع ۷ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: باتوجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب و تاکید ایشان بر تداوم کمک‌های مومنانه، بسیج سازندگی استان با مشارکت خیران و نیکوکاران، ۷ هزار بسته معیشتی را تهیه و بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع کرد.

او با بیان اینکه بخش عمده‌ای از این کمک‌های مومنانه بین مددجویان کمیته امداد استان در مناطق مختلف توزیع شد تا در ماه رمضان بخشی از مشکلات معیشتی آن‌ها برطرف شود، اظهار داشت: این بسته‌ها شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی و دیگر اقلام غذایی بودند که ارزش هر بسته نیز بیش از ۳ میلیون ریال برآورد شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار نماینده، ولی فقیه در سپاه ولیعصر (عج) بیان کرد: طرح کمک‌های مومنانه امسال نیز به قوت خود باقی خواهد ماند و همچنان تا رفع مشکلات اقتصادی این مسیر خدمت ادامه دارد.

سرهنگ پاسدار یونس زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه خوزستان با بیان اینکه بسته‌های معیشتی در ۲۸ نقطه نواحی مقاومت بسیج توزیع و پایگاه‌ها این کمک‌ها را بین نیازمندان توزیع کردند، گفت: پارسال نیز بیش از یک میلیون بسته کمک معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ویروس کرونا توزیع شد و موفق شدیم بسیاری از خانوار‌های نیازمند را تحت پوشش کمک‌های مومنانه قرار دهیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.