سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی تیمش با نفت مسجد سلیمان توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان درباره بازی با تیم نفت مسجد سلیمان در هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: پیروزی تیم نفت مسجدسلیمان را به مجموعه این تیم و مردم شهر مسجد سلیمان تبریک می‌گویم. در نیمه اول بازی پایاپایی را شاهد بودیم و هر ۲ تیم با احتیاط بازی کردند. فکر می‌کنم مالکیت توپ ۶۰ درصد به ۴۰ درصد به نفع تیم مس رفسنجان بود و سعی کردیم در نیمه زمین تیم نفت مسجدسلیمان بیشتر بازی کنیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم ما بازی را تهاجمی آغاز کردیم و چندین موقعیت بر روی دروازه حریف ایجاد کردیم. تیم نفت مسجدسلیمان با تک موقعیتی که در دقیقه ۷۰ بازی داشت، موفق به باز کردن دروازه تیم ما شد و پس از حمله بازیکنانم برای جبران گل خورده،  آن ها چند موقعیت در ضد حمله بر روی دروازه ما ایجاد کردند.

او بیان کرد: در اواخر بازی فشار را بر تیم نفت مسجدسلیمان بیشتر کردیم و توپ را به تیرک دروازه هم زدیم و دروازه بان نفت مسجدسلیمان هم ۲ موقعیت خوب را از تیم ما گرفت. تیم خودم را مستحق شکست نمی‌دانم، اما این فوتبال است. به تیم نفت مسجدسلیمان بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. هدف آن‌ها کسب حداقل امتیاز از بازی بود و بازیکنان تیم نفت مسجدسلیمان جانانه دفاع کردند. بازیکنانم به خوبی لایه‌های دفاعی حریف را باز کردند، اما بر اثر غافلگیری گل خوردیم و با بدشانسی نتوانستیم دروازه حریف را باز کنیم. این بازی روز خوب تیم ما نبود.  به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم و به بازی آینده فکر خواهیم کرد.

ربیعی درخصوص قضاوت بازی گفت: اکرمی، داور بازی  قضاوت خوبی داشت و یک کارت زرد به بازیکن ما داد که کارشناسان داوری باید در آن صحنه نظر دهند. در مجموع داوری مشکلی نداشت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار