جدال تیم‌های نساجی قائمشهر و سپاهان اصفهان در ورزشگاه شهید وطنی با نتیجه یک بر صفر به سود مهمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز پنج شنبه دوم اردیبهشت در غیاب چهار تیم شرکت کننده در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا آغاز شد و نساجی در ورزشگاه شهید وطنی به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

نساجی که هفته‌های سرنوشت سازی را پشت سر می‌گذارد، مقابل رقیب قدرتمند خود با ترکیب سعید جلالی‌راد، حامد شیری، مجتبی بیژن، سعید بیگی، حسن نجفی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، محمود قائدرحمتی، کریم اسلامی، رضا دهقانی و علی آل‌کثیر به میدان آمد.

ساکت الهامی سرمربی قرمز‌های قائمشهری به دلیل اخراج مقابل پرسپولیس در این بازی اجازه حضور روی نیمکت را نداشت و از روی سکو‌ها شاهد عملکرد شاگردانش بود.

یازده بازیکن اصلی که محرم نویدکیا سرمربی جوان و خوش آتیه سپاهان به زمین فرستاد هم پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، سروش رفیعی، احسان حاج‌صفی، محمدرضا حسینی، محمد محبی و سجاد شهباززاده بودند.

نیمه اول با بازی منطقی و درگیرانه از جانب بازیکنان نساجی همراه بود و سپاهانی‌ها با مالکیت توپ و حملات از کناره‌ها میل بیشتری به پیروزی داشتند که در نهایت در دقیقه ۲۵ بازی زردپوشان اصفهانی با شوت سنگین احسان حاج صفی از راه دور اولین گل بازی را به ثمر رساندند.

دومین اتفاق مهم نیمه اول فرار علی آل کثیر پشت مدافعین سپاهان در دقیقه ۴۵ و خطای محمد نژادمهدی بود که با کارت قرمز مستقیم داور مواجه شد تا شاگردان نویدکیا مجبور شوند نیمه دوم را ۱۰ نفره مقابل میزبان خود به میدان بروند.

شاگردان ساکت الهامی با مالکیت توپ بیشتر فشار حملات خود را بیشتر کردند و حتی فرصت به ثمر رساندن گل تساوی را داشتند، اما دفاع خوب زردپوشان سپاهان که نیمه دوم را با احتیاط بیشتر بازی کردند، اجازه نداد توپی وارد دروازه شان شود و با همان یک گل پیروزی را از آن خود کردند.

نساجی با این شکست کارش از همیشه سخت‌تر شد و با ۱۶ امتیاز همچنان بدون تغییر در رده یکی مانده به آخر جدول ایستاد و در مقابل سپاهان با این سه امتیاز شیرین ۴۴ امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار