پارسال با استفاده از قیر رایگان ۲۰ هزار مترمربع از معابر ۵ روستای شهرستان اردل آسفالت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، داود محمدی دشتکی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اردل گفت: پارسال با استفاده از قیر رایگان ۲۰ هزار مترمربع از معابر ۵ روستای شهرستان اردل آسفالت شد.

او با اشاره به عملکرد این نهاد در حوزه عمران روستایی اظهارداشت: پارسال ۱۰ طرح هادی روستایی با ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار تهیه و بازنگری و در ۱۵ روستا با اعتبار چهار میلیارد تومان اعتبار اجرا شد.


بیشتر بخوانید


محمدی دشتکی اضافه کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یکی از نهاد‌هایی است که بخش عمده فعالیت‌های خود را در زمینه‌های مختلف در روستا‌ها متمرکز کرده و این موضوع آنقدر برای این نهاد اهمیت دارد که در اساسنامه خود بر مشارکت مردم تاکید فراوان شده است.

او با بیان اینکه پارسال با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ۵۱۲ جلد سند مالکیت شهری و روستایی صادر شد، بیان کرد: عمده مردم در روستا‌ها و شهر‌های کوچک فاقد سند رسمی بودند که موجب اختلافات خانوادگی و در برخی موارد تضییع حقوق افراد می‌شد، همچنین مردم نمی‌توانستند از املاک خود به دلیل اینکه سند نداشتند، به صرفه اقتصادی برسند.

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه یکی از وظایف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی واگذاری زمین به متقاضیان جهت ساخت مسکن است در همین راستا سال گذشته ۸۸ قطعه زمین به متقاضیان در این شهرستان واگذار شده است.

او گفت: همچنین با استفاده از قیر رایگان با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار ۲۰ هزار متر مربع از معابر ۵ روستا نیز آسفالت شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار