مسئولان خوزستان با صدور پیام‌های جداگانه‌ای سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) را تبریک گفتند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئولان خوزستان پیام‌های جداگانه‌ای به منظور تبریک سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۷ به فرمان تاریخی امام خمینی (ره) پیام‌های جداگانه‌ای صادر کردند.

سپاه پاسداران مایه برکت و آرامش است

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی طی پیامی سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تدبیر امام خمینی (ره) است، سپاه پاسداران نهادی ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان را سرلوحه کار خود قرار داده و با حضور به موقع و موثر در میدان، آسیب‌ها را به حداقل رسانده است.

امروزه نقش شایسته سپاه پاسداران در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، فرهنگی، سازندگی و محرومیت زدایی و همچنین در کنترل بیماری کرونا در کنار سایر دستگاه‌ها به ویژه در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان از عزم راسخ پاسداران غیور برای دفاع همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان پرافتخار به ویژه فرماندهان و پاسداران شهرستان‌های دشت آزادگان و هویزه تبریک عرض می‌نمایم و برای همه آن‌ها آرزوی موفقیت و سربلندی از خداوند متعال مسئلت دارم.

پاسداران عامل شکست دسیسه‌های استکبار جهانی و صهیونیست

سید مهران رفیعی فرماندار طی پیامی فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان حریم ولایت و نظام تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوم اردیبهشت ماه هر سال یادآور رویداد مهمی در تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی است. در دوم اردیبهشت ۱۳۵۷ در حالی که هنوز مدت کوتاهی از پیروزی شکوهمند انقلاب و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران سپری نشده بود، با تدبیر حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شکل گرفت.

بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی در وصف این نیروی مردمی فرمودند: «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» و امسال در شرایطی این روز فرخنده را جشن می‌گیریم که تحت رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب و حضور قدرتمند سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های نظامی و اطلاعاتی، همه دسیسه‌های استکبار جهانی و صهیونیست در منطقه یکی پس از دیگری با شکست مواجه شده است و ایران اسلامی به عنوان یکی از بازیگران تصمیم گیر و تصمیم ساز منطقه‌ای مطرح بوده به طوریکه هیچ معادله‌ای بدون حضور و موافقت ایران اسلامی به سرانجام نخواهد رسید.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مظهر خدمت رسانی به مردم ایران در همه زمینه‌ها هستند. در سال‌های اخیر که شهر‌های زیادی درگیر سیل، و اخیرا بیماری کرونا شده‌اند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور به موقع و موثر خود در میدان، آسیب‌ها را به حداقل رسانده و توانستند بسیاری از مردم گرفتار را نجات دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد رهبر کبیر و بنیانگذار انقلاب اسلامی، دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به همه سبز پوشان پر افتخار و حماسه ساز سپاه پاسداران شهرستان امیدیه، همه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و به ملت مسلمان ایران تبریک و تهنیت گفته، امید است در سایه اتکال به قدرت لایزال الهی و تحت زعامت فرماندهی کل قوا و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این نیروی مکتبی و مردمی به منظور تحقق رسالت‌های خویش بیش از پیش موفق و مؤید باشد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.