رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز گفت: کمبود مرغ کشتار روز وجود دارد و میزان عرضه و تقاضا در بازار همخوانی چندانی با یکدیگر ندارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید اصغر حسینی‌بهارانچی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز  گفت: کمبود مرغ کشتار روز وجود دارد و میزان عرضه و تقاضا در این بازار همخوانی چندانی با یکدیگر ندارند و با توجه به درخواست فروشندگان مرغ در استان‌های دیگر، امیدواریم تا هفته آینده وضعیت بازار مرغ بهتر شود و حرارت این بازار فروکش کند.

او با بیان اینکه  پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در حال توزیع مرغ منجمد در بازار است که کمک بسزایی برای بازار مرغ بوده است، افزود: مرغ‌های منجمد دولتی با قیمت هر کیلوگرم ۱۹ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف‌کننده توزیع می‌شوند.

حسینی‌بهارانچی تصریح کرد: در صورت تایید نهاد‌های نظارت‌کننده بر بازار مرغ، افرادی در دیگر استان‌ها تمایل به فروش مرغ منجمد به استان خوزستان با قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان برای خریدار دارند که برای مصرف‌کننده هر کیلوگرم ۲۶ هزار تومان تمام می‌شود و تاریخ انقضای این مرغ‌ها نیز به مراتب بیشتر از مرغ‌های منجمد سازمان جهاد کشاورزی است.

  رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز، مرغ و تخم مرغ اهواز با بیان اینکه سردخانه‌داران این مرغ‌ها را با قیمت ۳۳ تا ۳۴ هزار تومان به فروش می‌رسانند، تصریح کرد: دیروز ۹ تن مرغ منجمد به صورت آزاد و نیز ۱۵ تا ۲۰ تن مرغ دولتی به فروشندگان معرفی‌شده در سطح شهر اهواز تحویل داده شد و با نظارت نهاد‌های نظارتی، به فروش رسید و با توجه به درخواست فروشندگان مرغ در استان‌های دیگر، امیدواریم تا هفته آینده وضعیت بازار مرغ بهتر شود و حرارت این بازار فروکش کند.

انتهای پیام/م

برچسب ها: قیمت مرغ ، مرغ کشتار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.