معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد درمان بیماران کرونایی با طب سنتی در بیمارستان کاشانی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، بهروز کلیدری معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مدتی است که شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر درمان بیماران کرونایی با طب سنتی توسط فردی به نام رضازاده کرونا منتشر شده است.

او ادامه داد: در ادامه  شایعه آماده است به دلیل استفاده از طب فراسنتی نوین در  بیمارستان کاشانی آمار مرگ و میر بیماران کرونایی به صفر رسیده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: هرگونه شایعه ای از رکورد بدون فوتی کرونا در کشور در بیمارستان کاشانی اصفهان در فضای اجتماعی را تکذیب می کنیم، این شایعات از سودجویی عده ای خبر می دهد.

کلیدری اضافه کرد: نبود فوتی در بیمارستان کاشانی اصفهان به این علت است که این بیمارستان به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص نیافته و این به عملکرد فرد خاص یا کادر درمان مربوط نیست.

او خاطرنشان کرد: بیمارستان کاشانی اصفهان هیچ گاه سانتر کرونا نبوده است و سودجویی این افراد در فضای مجازی از طریق پلیس فتا پیگیری می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: شهروندان نسبت به پیام های منتشر شده در فضای مجازی حساس باشند و سعی کنند هرگونه مطلبی را از مراجع موثق دنبال کنند.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
ناشناس
۱۴:۴۸ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
عجب....