مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: فراخوان برگزاری جشنواره انتخاب معلم خلاق در کرونا با ابزار‌های نوین در نواحی چهارگانه منتشر شد.

یاسین معتوکی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به شرایط خاص شیوع کرونا ویروس و با هدف قدردانی و سپاس از کلیه معلمان که مدافعان خط مقدم آموزش و پرورش در علم آموزی هستند، گفت: معلمان با جهاد آموزشی، برنامه ریزی، روش‌های گوناگون و جلوه‌های ویژه همت و تلاش کردند تا هیچ دانش آموزی از تحصیل علم و دانش عقب نماند.

او  با بیان اینکه معلمان همواره همدل و همراه آموزش و پرورش هستند، افزود: معلمان با آموزش دانش، مهارت نوین فناوریی و با شناخت نیاز‌های دانش آموزان خود در این شرایط خاص کرونا ویروس توانستند کمک موثری به عرصه تعلیم و تربیت کنند.

معتوکی تصریح کرد: در راستای تقدیر و قدر شناسی از کلیه معلمان، این مدیریت اقدام به برگزاری جشنواره امکان (انتخاب معلم خلاق در کرونا با ابزار‌های نوین) با محورهای؛ یادگیری موثر، الگو‌های تربیت موثر آموزشی، زیرساخت و مدیریت آموزش در شرایط کرونا کرده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز ادامه داد: مخاطبین این جشنواره؛ کلیه آموزگاران رسمی، پیمانی و حق التدریس دوره اول و دوم ابتدایی مدارس دولتی و غیر دولتی نواحی چهارگانه اهواز می‌باشند.

این مقام مسئول با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره تا ۸ اریبهشت ماه ۱۴۰۰ است، گفت: در اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان به نفرات برتر این جشنواره جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر اهداء خواهد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.