نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: ملت ایران امروز به واسطه مجاهدت‌های سپاه به این نهاد مقدس افتخار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک به مناسبت فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران گفت:  تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از برکات بسیار مقدس انقلاب اسلامی و یادگار بسیار ارزشمند حضرت امام (ره) است و ملت ایران امروز به واسطه مجاهدت‌های سپاه به این نهاد مقدس افتخار می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی افزود: سپاه پاسداران تحکیم کننده قدرت ملی و در راستای توانمند سازی کشور در همه ابعاد حرکت می‌کند و امروز در این خصوص عملکرد قابل قبولی دارد ودر طول این سال‌ها دیده ایم که هر زمان شیطنت‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه سپاه بیشتر شده ملت با حضور و دفاع از این نهاد ارزشی توطئه‌ها خنثی شده اند.

او اضافه کرد: سپاه پاسداران در حرکت بر روی صراط مستقیمی که خداوند ترسیم کرده، مسیر هدایت را با استفاده از نعمت بزرگ ولایت طی خواهد کرد و همانگونه که نصرت‌های خداوند در طی این سال‌ها همواره پشتیبان سپاه بوده، امروز هم در گام دوم انقلاب سپاه با نصرت خداوند در مسیر آرمان‌ها و اهداف مسیر کمال و سعادت را طی خواهد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار ارتش جمهوری اسلامی باوظایف بسیار روشن و حیاتی در طول این سال‌ها نقش پر رنگی در پیشرفت و حرکت شتابنده کشور به سمت آرمان‌ها ایفا کرده است.

او ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال گذشته در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها پیشتاز و پیشگام و منشا آثار و برکات بسیاری برای کشور بوده و خدمات گسترده‌ای به ملت و جامعه اسلامی ارائه کرده است.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری بار‌ها از عملکرد سپاه رضایت کامل خود را اعلام کرده اند امروز نیز این نهاد مقدس با تکیه بر هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا با اقتدار و سرعت عمل بالا به سوی اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی حرکت خواهد کرد.

او اظهار کرد: راز موفقیت‌های سپاه پاسداران تبعیت از ولایت، مردم داری، پاسداری همه جانبه از انقلاب، دشمن شناسی، مطابق منافع ملی عمل کردن، بصیرت و عمل در جغرافیای جهانی است و شهید بزرگوار حاج قاسم سلیمانی نماد عینی و واقعی مکتب ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به جایگاه حساس سپاه پاسداران در کشور، منطقه وبین الملل این نهاد ارزشمند باید روز به روز خود را در همه ابعاد تقویت سازد و در همه ابعاد از جمله فکری، محتوایی، دفاعی، نظامی، آموزشی، امنیتی، فرهنگی و سایر نیاز‌ها خود را مجهز و توانمند کند.

او گفت: این روز‌ها شاهد از دست دادن دو تن از فرماندهان دلاور سپاه پاسداران سردار جانباز شهید سرلشکر پاسدار سیّد محمد حجازی که حیات با برکت‌شان سرشار از مجاهدت و فداکاری در راه خدمت به نظام اسلامی و امت اسلام بود، و سردار حق بین که الگویی راستین برای جوانان بود و عمر با برکت خود را در خدمت بی‌منت برای اعتلای ایران عزیز صرف کرد هستیم که یاد و خاطر هر دو بزرگوار را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار