رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: نیروهای سازمان آرامستان ها پس از کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حمیدرضا عسگری، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: در سال ۹۸، همکاران سازمان مدیریت آرامستان‌ها به بیش از ۱۰ هزار خانواده متوفی خدمت رسانی کردند که این آمار در سال ۹۹ به بیش از ۱۵ هزار خانواده رسید.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج افزود: حدود ۱۵ ماه از درگیری کشور به ویروس کرونا می‌گذرد و طی این مدت همکاران سازمان آرامستان‌ها در حد توان سعی کرده اند خدمات مناسبی به شهروندان داغدیده ارائه دهند.

عسگری گفت: بدون اغراق نیروهای سازمان آرامستان‌ها پس از کادر بهداشت و درمان در خط مقدم مقابله با کرونا قرار دارند.

او افزود: در حال حاضر میانگین خدمات رسانی روزانه در این سازمان به حدود ۱۰۰ نفر رسیده و اضافه شدن اموات کرونایی به اموات عادی باعث افزایش تراکم کاری بیش از حد همکاران شده است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: همکاران خدمات رسان در بخش متوفیان این سازمان در طول بیش از یک سال گذشته مرخصی نداشته و بار سنگینی به دوش می‌کشند.

عسگری گفت: متاسفانه نزدیک به ۱۷ نفر از پرسنل این سازمان بر اثر ابتلا به کرونا در قرنطینه هستند و این امر فشار روانی زیادی بر دیگر کارکنان وارد کرده است.

او افزود: علی رغم همه مشقات پیش رو زمان خدمت رسانی به مراجعان در این سازمان از نیم ساعت به ۲۰ دقیقه کاهش داشته است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج گفت: در حال حاضر شش نفر خانم، شش نفر آقا در بخش غسالخانه آرامستان بهشت سکینه (س) مشغول به کار هستند و ۹ راننده هم وظیفه جابه جایی متوفیان با آمبولانس‌های سازمان را به عهده دارند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.