سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در خصوص دیدار این تیم با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صبری لموشی سرمربی تیم فوتبال الدحیل قطر در نشست بعد از بازی با استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک بازی سخت و دیوانه وار مقابل استقلال داشتیم، اما خوشبختانه در پایان موفق شدیم پیروز شویم. بازی اصلا آسانی نداشتیم، چون استقلال تیمی خوبی است. خستگی بازیکنان به دلیل فشردگی بازی‌ها آشکار بود. اما از لحاظ روانی ما تیم برتر بودیم و موفق شدیم بعد از دریافت گل اول به بازی برگردیم و در نهایت برنده بازی شویم.

او افزود: الدحیل در این بازی افت نداشت، اما اشتباهاتی در داخل زمین داشتیم. همچنین روزه گرفتن بازیکنان در روز و بازی‌های فشرده باعث شده تا بازیکنان بهترین کارایی را نداشته باشند. ما در خط حمله اولونگا را داریم که در ۵ ماه گذشته عملکرد خوبی داشته به همین خاطر از معز علی در خط میانی استفاده کردیم. دیدید که او در این بازی خیلی خوب در نقش‌های دفاعی و هجومی بازی کرد و به اولونگا کمک کرد تا در نهایت به پیروزی برسیم.

سرمربی الدحیل در پایان گفت: ما هنوز ۳ بازی پیش رو داریم و باید در بازی‌های آینده راهی را پیدا کنیم تا این فشار زیاد را از روی بازیکنان برداریم و خستگی را از بازیکنان دور کنیم. من مطمئن هستم که بازیکنان می‌توانند از این مشکلات با موفقیت عبور کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
الدحیل تیم بسیار قدرتمند و تکنیکیه و از قدرت های آسیاست
آخرین اخبار